کد خبر : 117792
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 12:40
-

بی غم:اول قهرمانی آسیا بعدا لیگ برتر/ تکلیف توپ ها را مشخص کنند

بی غم:اول قهرمانی آسیا بعدا لیگ برتر/ تکلیف توپ ها را مشخص کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون در دو هفته ابتدایی لیگ برتر موفق شده  ۴ امتیاز کسب کند. این تیم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. حمید بی غم سرمربی این تیم در گفت و گو با ایسنا در خصوص شرایط تیمش اظهار کرد: با توجه به اینکه لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون در دو هفته ابتدایی لیگ برتر موفق شده  ۴ امتیاز کسب کند. این تیم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. حمید بی غم سرمربی این تیم در گفت و گو با ایسنا در خصوص شرایط تیمش اظهار کرد: با توجه به اینکه لیگ قهرمانان آسیا را در پیش رو داریم تمرکزمان را برای موفقیت در این رقابت ها گذاشتیم. ما نمی توانیم ریسک کنیم و از تمامی بازیکنان اصلی مان استفاده کنیم چرا که در صورت مصدومیت آنها در لیگ قهرمانان دچار مشکل می شویم. به همین علت برابر ارژن با تیم امید و دو بازیکن اصلی مان بازی کردیم و بازی خوبی هم به نمایش گذاشتیم که در نهایت به کسب تساوی ختم شد.

او ادامه داد: در ۴ بازی اول لیگ به ناچار این شرایط را داریم. بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان تمام هدفمان قهرمانی در لیگ برتر است.

سرمربی مس سونگون در مورد لیگ قهرمانان هم گفت: سعی کردیم بهترین بازیکنان ایران را جمع کنیم و با استفاده از طیبی و حسن زاده تمام تلاشمان را برای موفقیت بکنیم. اگر اتفاق خاصی نیفتد بعد از ۳ سال یک تیم ایرانی قهرمان آسیا می شود.

بی غم در خصوص توپ های لیگ برتر هم تصریح کرد: در ابتدا یک حواله برای توپ های جدید دادند و ما با آنها تمرین کردیم. این توپ ها سبک و متفاوت تر از توپ های قدیمی هستند اما ما با آنها تمرین و به آنها عادت کردیم. در بازی با ارژن به این دلیل که ناظر بازی برای ما ارزش قائل شد و در خصوص توپ بازی با ما مشورت کرد ما قبول کردیم که با توپ های قدیمی بازی کنیم. باید هرچه سریع تر تکلیف این موضوع مشخص شود. اگر قرار است با توپ های قدیمی بازی کنیم به ما همان توپ ها را برای تمرین بدهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.