کد خبر : 117803
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 23:54
-

منصورزاده: فوتسال فارس نیاز به احیای همدلی دارد

منصورزاده: فوتسال فارس نیاز به احیای همدلی دارد

ناصر منصورزاده در گفت وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، گفت: امسال در خدمت یکی از تیم های خوب لیگ برتر هستم که امیدوارم تا پایان مسابقات، زمینه ساز اتفاقات خوب برای این تیم باشم. خارج از بحث اقتصادی فعلی جامعه، متاسفانه عملکرد ضعیف بعضی از مدیران ورزشی و فوتسالی در شیراز، فعالیت من را

ناصر منصورزاده در گفت وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، گفت: امسال در خدمت یکی از تیم های خوب لیگ برتر هستم که امیدوارم تا پایان مسابقات، زمینه ساز اتفاقات خوب برای این تیم باشم. خارج از بحث اقتصادی فعلی جامعه، متاسفانه عملکرد ضعیف بعضی از مدیران ورزشی و فوتسالی در شیراز، فعالیت من را دشوار و سخت کرده است.

او افزود: عدم صداقت و همدلی در بین بعضی از مسئولان، بزرگترین مشکل پیش روی کار من و خیلی از دوستان است. متاسفانه خیلی از مدیران حاضر نیستند خودشان و جای خود را تغییر دهند. همه چیز پول نیست! فوتسال و ورزش استان فارس نیاز به احیای همدلی دارد.

ناصر منصورزادهاین مدیر اقتصادی ورزش تاکید کرد: افراد مناسبی را سراغ دارم که حاضر هستند سرمایه گذاری کنند تا شکل موجود را به خوبی تغییر دهند ولی وجود بعضی از افراد باعث صرف نظر موقت آن ها شده است. فوتسال شیراز متاثر از نحوه و اعمال مدیریت حاکم بر آن است که توسعه و ترقی آن را تقریبا عقیم و غیر ممکن کرده است و شما هیچ گاه شاهد یک سطح بودن آن نخواهید بود. امیدوارم خود محوری و سلطه گری بعضی از اساتید بزرگوار، باعث هدر رفتن سرمایه های مالی و انسانی نشود.

منصورزاده در پایان خاطرنشان کرد: به مدیران محترم پیشنهاد می کنم جلسات هم اندیشی اقتصادی برگزار کنند و در هیات مدیره باشگاه ها از افراد نامدار که اهل تجارت هستند استفاده کنند تا مشکلات بهتر رفع شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.