کد خبر : 117808
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1397 - 9:59
-

حسن زاده: تیم اهورا برای ما ناشناخته بود/در آینده مشخص خواهد شد این سه امتیاز چه ارزشی داشت

حسن زاده: تیم اهورا برای ما ناشناخته بود/در آینده مشخص خواهد شد این سه امتیاز چه ارزشی داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن زاده در خصوص بازی تیم فرش ارا با اهورا بهبهان در هفته ی دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:تیم بهبهان با توجه به این که سال اولی است که در لیگ برتر حضور دارد برای ما بسیار ناشناخته بود و ما پیش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن زاده در خصوص بازی تیم فرش ارا با اهورا بهبهان در هفته ی دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:تیم بهبهان با توجه به این که سال اولی است که در لیگ برتر حضور دارد برای ما بسیار ناشناخته بود و ما پیش از بازی پیش بینی بازی سختی را میکردیم که همین طور هم شد.شرایط هوا و حضور پرشور هواداران بهبهانی سختی این بازی را برای تیم جوان ما دوچندان کرد. همان طور که شاهد بودید ما یک بازی پرفشار را پشت سر گذاشتیم و خدا را شاکرم که از این مسابقه توانستیم ۳ امتیاز شیرین را بدست بیاوریم که در آینده مشخص خواهد شد چقدر ارزشمند خواهد بود.
حسن زاده در ادامه افزود:به بچه های تیم خسته نباشید می گویم که در این بازی با تمام جان و دل بازی کردند و بسیار دویدند و جنگیدند آن هم در سالنی که شرایط و مشکلات خاص خودش را داشت که بازیکنان به لحاظ تنفسی دچار مشکل بودند. تیم اهورا هم بسیار تیم خوبی است. از لحاظ فنی و با توجه به حمایت هواداران پر شورش مطمئن هستم که کار را برای هر تیمی سخت خواهد کرد.جادارد به تیم خوب بهبهان خسته نباشید بگویم و البته تبریک عرض کنم بابت تماشاگران خوبی که دارند.
حسن زاده در خصوص داوری این دیدار اظهار داشت: قضاوت خوبی را از تیم داوری شاهد بودیم هرچند که شرایط جوی سالن ممکن است هم باعث اشتباه بازیکنان بشود و هم داوران ولی در مجموع قضاوت قابل قبولی را شاهد بودیم.
سرمربی فرش ارای مشهددر خصوص بازی تیمش در هفته سوم لیگ برتر در مقابل حفاری خاطر نشان کرد: باید بگویم این تیم همیشه از مدعیان لیگ بوده است و قطعا بازی سختی را مقابل این تیم پیش رو داریم اما بچه های ما مرد روزهای سخت هستند و انشااله با تلاش و همدلی بازیکنان و حمایت تماشاگران امیدوار هستیم که این روند خوب را ادامه بدهیم و بتوانیم یک ثبات خوبی را در لیگ داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.