کد خبر : 117854
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1397 - 13:03
دسته‌بندی نشده
-

سلیمانی:برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال با فوتبال مثبت است!

سلیمانی:برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال با فوتبال مثبت است!
دبیر کمیته فوتسال می‌گوید برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال با فوتبال مشکلی ندارد و حتی مثبت است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی درباره برگزاری مراسم برترین های فوتسال گفت: قرار است این مراسم با بهترین های فوتبال همزمان برگزار شود. به همین خاطر عناوین برترین های فوتسال کمتر و ۶ تا هفت عنوان خواهد بود.

دبیر کمیته فوتسال تاکید کرد: فعلا در حال بررسی هستیم. از باشگاه ها، سرمربیان، هیات فوتبال و یکی دو رسانه هم نظرخواهی کرده ایم تا بهترین ها را معرفی کنیم.

سلیمانی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید برگزاری مراسم بهترین های فوتسال با فوتبال برای فوتسال ضعف محسوب نمی شود؟ تصریح کرد: خیر به نظرم این اتفاق مثبت است! مراسم فوتبال از تلویزیون پخش مستقیم می شود و از فوتسال بهتر و پویاتر است. مسئولان بیشتری هم به مراسم فوتبال می آیند و در کل بیننده هایش بیشتر است. اینها باعث می شود فوتسالی ها بیشتر هم دیده شوند!

وی افزود: فوتبال و فوتسال یک فدراسیون هستند و همانطور که گفتم از نظر من برگزاری مراسم برترین های آنها با یکدیگر مثبت است.

دبیر کمیته فوتسال در پاسخ به این سئوال که این کمیته برای جلوگیری از حرف و حدیثهای انتخاب نفرات برتر چه اقدامی کرده است؟ گفت: ما از باشگاه ها، هیات ها، یکی دو رسانه و همچنین هیات رئیسه برای انتخاب برترین ها در ۶ بخش، استعلام کرده ایم. انتخاب بخش هایی مثل بهترین باشگاه، آقای گل، بهترین تیم اخلاق و غیره از روی آمار است و برای همین اختلاف سلیقه در آن وجود ندارد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.