کد خبر : 117863
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1397 - 14:08
-

لک:مقایسه تیم امسال با تیم دو سال پیش درست نیست/ اسماعیل‌پور به تیم‌مان اضافه خواهد شد/هنوز به دید نتیجه‌ گرایی به دیدارها نگاه نمی‌کنیم

لک:مقایسه تیم امسال با تیم دو سال پیش درست نیست/ اسماعیل‌پور به تیم‌مان اضافه خواهد شد/هنوز به دید نتیجه‌ گرایی به دیدارها نگاه نمی‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره تساوی ۲ – ۲ تیمش مقابل سوهان محمدسیما اظهار داشت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. سوهان محمدسیما تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی چون علیرضا وفایی به این تیم اضافه شده‌اند. این تیم همیشه در قم خوب بازی می‌کند. این تیم در نیمه اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره تساوی ۲ – ۲ تیمش مقابل سوهان محمدسیما اظهار داشت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. سوهان محمدسیما تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی چون علیرضا وفایی به این تیم اضافه شده‌اند. این تیم همیشه در قم خوب بازی می‌کند. این تیم در نیمه اول از ما بهتر بود و همین مسئله باعث شد از حریف‌مان عقب بیفتیم. نیمه دوم اما کاملاً در اختیار ما بود و موقعیت‌های بسیاری داشتیم. از نتیجه مسابقه خیلی ناراحت نیستم، اما هنوز آن‌گونه‌ای که باید باشیم، نیستیم. امسال هشت تا ۹ بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند و هماهنگ شدن آنها زمان می‌برد. با توجه به نمایش تیم در نیمه دوم، خیلی به بهبود شرایط تیم خوش‌بین هستم.

وی با اشاره به تفاوت شرایط فعلی تیمش با وضعیت تیم سال ۹۵ که به قهرمانی گیتی پسند منجر شد، تصریح کرد: مقایسه تیم امسال با تیم دو سال پیش درست نیست. من در نیم‌فصل دوم فصل ۹۴ به گیتی پسند آمدم و می‌توانم بگویم در سال ۹۵ از تیم بهره‌برداری کردم. در آن سال بازیکنان تیم را به خوبی می‌شناختم و نقاط ضعف تیم را برای فصل بعد پوشش دادیم، اما امسال گیتی پسند تغییرات زیادی را تجربه کرده است. موضوع دیگری که آن را در نظر دارم، مسابقات پلی‌آف است که در پایان ۲۶ هفته برگزار می‌شود.

سرمربی گیتی پسند ادامه داد: در فصل ۹۵ ما جام جهانی را در پیش داشتیم و حدود هشت بازیکن باید به تیم ملی اضافه می‌شدند. به همین خاطر باید فصل را پُرقدرت آغاز می‌کردیم و در همه دیدارها پیروز می‌شدیم. این در حالی است که امسال برخی اوقات مراعات می‌کنیم و به بازیکنانی که کمتر به آنها بازی رسیده است، فرصت می‌دهیم. امسال بازی‌ها نسبت به فصل گذشته به هم نزدیک‌تر شده و هیچ تیمی در هیچ مسابقه‌ای،‌ از پیش برنده نیست. همچنین پس از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا،‌ بازیکنانی چون مهدی جاوید به تیم اضافه خواهند شد.

لک درباره انتقال احمد اسماعیل‌پور به گیتی پسند نیز گفت: این موضوع را پیگیری می‌کنیم و اسماعیل‌پور ان‌شاءالله به تیم‌مان اضافه خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد باشگاه گیتی پسند با جاوید برای یک فصل بوده یا اینکه در این قرارداد، انتقال جاوید به تیم بانک بیروت لحاظ شده است، خاطرنشان کرد: زمانی که با مهدی برای پیوستن به گیتی پسند مذاکره می‌کردیم، او با تیم بیروت قرارداد بسته بود و ما پذیرفته بودیم که او پس از حضور در جام باشگاه‌های آسیا به ما اضافه شود. امیدوارم او بازی‌های خوبی در تیم لبنانی ارائه کند و به تیم گیتی پسند بازگردد. در این دو هفته ۱۰ بازیکن را به صورت مرتب بازی دادم و به دنبال رسیدن به ترکیبی ایده‌آل و هماهنگی اعضای تیم هستم. با توجه به شرایط موجود، هنوز به دید نتیجه‌گرایی به دیدارها نگاه نمی‌کنیم.

سرمربی گیتی پسند در مورد مصاف هفته آینده تیمش مقابل شهرداری ساوه اظهار داشت: شهرداری تیم خوبی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. تیم‌های پایین جدولی مقابل تیم‌های بالای جدول انگیزه متفاوتی دارند و یک لحظه غفلت، ما را دچار مشکل می‌کند. به همه حریفان احترام می‌گذاریم و با بررسی نقاط ضعف و قوت تیم شهرداری، تلاش می‌کنیم در این بازی به سه امتیاز دست یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.