کد خبر : 117867
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1397 - 14:11
-

ناظم الشریعه:با توجه به قانون جدید مسابقات، جذابیت لیگ کم شده است/می‌شود از الان در مورد کیفیت فنی لیگ صحبت کرد

ناظم الشریعه:با توجه به قانون جدید مسابقات، جذابیت لیگ کم شده است/می‌شود از الان در مورد کیفیت فنی لیگ صحبت کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال و کیفیت این مسابقات اظهار داشت: تقریباً اکثر بازی‌ها را نگاه می‌کنیم و زیر نظر داریم. ان‌شاءالله بعد از هفته چهارم هم اردوی تیم ملی شروع می‌شود و در ادامه برنامه‌های خودمان تیم را برای تورنمنت تبریز آماده خواهیم کرد. وی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال و کیفیت این مسابقات اظهار داشت: تقریباً اکثر بازی‌ها را نگاه می‌کنیم و زیر نظر داریم. ان‌شاءالله بعد از هفته چهارم هم اردوی تیم ملی شروع می‌شود و در ادامه برنامه‌های خودمان تیم را برای تورنمنت تبریز آماده خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به قانون جدید لیگ فوتسال و برگزاری مرحله نهایی این مسابقات به صورت پلی‌آف خاطر نشان کرد: در هفته‌های ابتدایی تیم‌ها هنوز جا نیفتاده‌اند، اما احساس می‌شود با توجه به قانون جدید مسابقات، جذابیت لیگ کم شده است. الان تیم‌هایی مانند مس سونگون با بازیکنان ذخیره خود بازی می‌کنند. البته این تیم حق دارد چون قرار است در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت کند، اما در کُل جذابیت لیگ هم کم شده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: البته من موافق برگزاری مرحله آخر لیگ برتر به صورت پلی‌آف بودم و تأکید داشتم این اتفاق بیفتد. در این وضعیت تیم‌هایی که وضعیت بهتری دارند بیشتر بازی می‌کنند و زود هم لیگ‌مان تمام نمی‌شود.

«مربیان باسابقه و نامداری مانند حسین شمس، وحید شمسایی، محمود خوراکچی و علیرضا افضل در فصل جاری لیگ برتر سرمربیگری نمی‌کنند و به نظر می‌رسد همین موضوع باعث اُفت کیفیت فنی مسابقات شده است»، ناظم‌الشریعه در واکنش به این موضوع گفت: نمی‌شود از الان در مورد کیفیت فنی لیگ صحبت کرد. این مربیان، بزرگان فوتسال هستند، ولی بالاخره باید لیگ فوتسال ادامه داشته باشد. ضمن اینکه آنها در جامعه فوتسال تأثیرگذار بوده‌اند و باید قدرشان را بدانیم. در هر صورت لیگ فرازو نشیب دارد و هر چقدر از زمان آن بگذرد بهتر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.