کد خبر : 117881
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1397 - 14:34
-

ترابیان:بازی های تدارکاتی تیم المپیک مناسب نیست/به تصمیم آرژانتینی ها اعتراض کردیم

ترابیان:بازی های تدارکاتی تیم المپیک مناسب نیست/به تصمیم آرژانتینی ها اعتراض کردیم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال از کمبود بازی های تدارکاتی تیم المپیک سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در رابطه با بازی‌های تدارکاتی ملی همچنین گفت:  امسال برنامه بازیهای تدارکاتی تیم ملی از اواخر سال قبل مشخص، بسته شده و تمام بازی‌ها تدارکاتی تیم ملی طبق برنامه‌ای که از قبل تصویب شده ادامه دارد.البته امسال کمیته فنی به دلیل اینکه تیم ملی  رویداد خاصی((بازیهای رسمی)) ندارد تصمیم گرفته که بازی‌های تدارکاتی کمتری در نظر بگیرد.

ترابیان همچنین در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی زیر ۱۸ سال گفت:‌ کمیته فنی می داند که این تیم بازی تدارکاتی کمی انجام داده و این بازی‌ها مناسب آماده‌سازی تیم ملی نمی‌باشد. و برای انجام ندادن بازیهای تدارکاتی برای این تیم نبود تیمی در رده سنی  در دیگر کشورها است که همین موضوع باعث مشلاتی برای کادر فنی این تیم شده است.

وی در پایان گفت: بعد از تصمیم کمیته المپیک آرژانتین جهت معرفی اسامی تیمهای شرکت کننده که این کشورها نمی توانند بیش از ۱۰ نفر بازیکن به مسابقات المپیک آرژانتین اعزام کنند چند کشور از جمله ایران به صورت مکتوب نسبت به این موضوع اعتراض کرده و درخواست داشتند که کمیته المپیک در تصمیم خود تجدید‌نظر کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.