کد خبر : 117903
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397 - 13:01
دسته‌بندی نشده
-

درب سالن تمرین به روی مسی ها بسته شد!

درب سالن تمرین به روی مسی ها بسته شد!
باشگاه مس سونگون در حالی فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور را با توقف برابر حریف خود آغاز کرده است که خبرهای ناخوشایندی از اطراف این تیم به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون هفته قبل در خانه تیم ارژن شیراز با نتیجه مساوی متوقف شد اما ناخوشایندتر از خبر از دست دادن امتیاز مدافع عنوان قهرمانی در هفته دوم، موضوع بدهی های این تیم است که اخیرا به دلیل بدهی چهارمیلیون تومانی، کار به شکایت نیز کشیده شده است.

موضوع از این قرار است که پس از تصمیم مسئولان باشگاه مس به تغییر محل تمرین خود، مسئول یکی از سالن های تبریز که مسی ها پیش از این در آن سالن تمرین می کردند، به دلیل آنچه بدهی چهارمیلیون تومانی عنوان شده است، مانع از انتقال ابزار تمرینی تیم مس سونگون به سالن دیگر شده و از مسئولان تیم می خواهد تا بدهی خود را بپردازند اما با سهل انگاری مدیران باشگاه مس و عدم پرداخت بدهی، درب انبار سالن به روی مسی ها بسته می شود. این در حالیست که ابزار تمرینی تیم مس در داخل سالن باقی مانده و تحویل آنها به تسویه حساب با سالن منوط می شود. با این حال یکی از مسئولان تیم مس که کلید سالن را در اختیار داشت، وسایل تمرین تیمشان را در ساعتی خلوت از داخل سالن برداشته و در همین حین دوربین سالن اتفافات را ثبت می کند.

به دنبال این اتفاقات کار به شکایت از باشگاه مس و شخصی که وسایل را از سالن برداشته کشیده می شود و حالا مسئولان باشگاه مس درگیر این موضوع هستند و باید پاسخگوی این کار باشند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

خوب به شما چه ربطی داره الان!!!
خودتونم بکشید کسی از شما نمیاد با مس جام باشگاها!
اونکه گفته این خبرو خوابه مدیرعاملی مس و ببینه

مانی سه شنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

از حسادتتون که این حرفا رو میزنید.
با اقای بی غم و کافی قهرمان لیگ شدیم با همین دونفر قهرمان جام باشگاه ها میشم.

پلاتینی سه شنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

سلطان یادت باشه
بی غم سرورته

پلاتینی سه شنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

اینا که این اراجیفو میگن همونایی هستن که میگفتن اصغرحسنزاده و حسین طیبی باهم بد هستن و مشکل دارن ولی الان جفتشون یارِ کمکی مس هستن