کد خبر : 117909
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 11:03
-

حیدریان:همین که تیم ملی فوتبال مردم را شاد کرد کافی است/ چرا فوتسال ما که تیم سوم جهان شده باید افول کند؟

حیدریان:همین که تیم ملی فوتبال مردم را شاد کرد کافی است/ چرا فوتسال ما که تیم سوم جهان شده باید افول کند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا حیدریان ستاره سابق فوتسال ایران این روزها دور از فوتسال باشگاهی در حال کشف استعدادهاست تا شاید کمک حال فوتسال پایه ایران باشد هر چند تاخیر در امضای قرارداد او برای هدایت تیم جوانان باعث ابهاماتی شده که در مجالی دیگر به آن می پردازیم.فرصت گفتگو با آقای دریبل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا حیدریان ستاره سابق فوتسال ایران این روزها دور از فوتسال باشگاهی در حال کشف استعدادهاست تا شاید کمک حال فوتسال پایه ایران باشد هر چند تاخیر در امضای قرارداد او برای هدایت تیم جوانان باعث ابهاماتی شده که در مجالی دیگر به آن می پردازیم.فرصت گفتگو با آقای دریبل را غنیمت شمردیم و دقایقی با او گپ زدیم:

*قبول داریداوضاع فوتسال باشگاهی ما خوب نیست؟

فکر می کنم پایین رفتن رقم قراردادها و مشکلات مالی باشگاه ها باعث شده تا فوتسال تا حدودی از رونق بیفتد. لیگی که بازیکنان کلیدی اش به خارج بروند و مربیان سرشناس در آن نباشند کیفیتش پایین می آید.من خودم بازی مقاومت البرز و قرچک را از نزدیک دیدم و نمایش دو تیم محافظه کارانه بود که این برای فوتسال ما خوب نیست. به نظرم پخش نشدن بازی ها هم تاثیر دارد.اینکه تیم ها و بازیکنان دیده نمی شوند و اسپانسرها مطرح نمی شوند همه به ضرر فوتسال است.

*اوضاع تیم ملی به نظر شما مناسب است؟

ما تیم سوم جهان هستیم و قهرمان آسیا و شرایط خوبی داریم اما برایم سوال است که چرا با این شرایط فوتسال باشگاهی ما افول کرده است. وقتی کسانی که هزینه می کنند برگشتی نمی بینند این اتفاق ها هم می افتد.

*شرایط جوانگرایی تیم ملی را مناسب می بینید؟

تشکیل تیم ب اقدام خوبی است که از سوی ناظم الشریعه صورت گرفته است. زمان جوراندیرو هم چنین تیمی تشکیل شد واز دل آن بازیکنانی چون حسن زاده،طیبی و .. به رده های بالاتر رسیدند.در کل دنیا این شیوه مرسوم است.اگر در تیم های باشگاهی هم به بازیکنان جوان و رده پایه توجه بیشتری شود خوب است.در ایتالیا که بودم حضور بازیکنان زیر ۲۰ سال اجباری بود.

*در مورد تیم ملی فوتبال چه نظری دارید؟

تیم ملی در جام جهانی عملکرد خوبی داشت.قبول کنیم که اسپانیا،پرتغال و مراکش تیم های قدرتمندی بودند گرچه از مسابقات حذف شدند اما چیزی از قدرت آنها کم نمی کند. ما گروه سختی داشتیم.البته سال ۹۸ هم مثل این دوره بردیم و دو شکست خفیف داشتیم اما همین که مردم از عملکرد تیم ملی راضی هستند و خوشحال شدند کفایت می کند. زمانی که ما بازی می کردیم مهم نبود مقابل چه تیمی هستیم و چه نتیجه ای می گیریم بلکه مهم خوشحالی مردم بود و الان هم همین که مردم از تیم ملی راضی هستند یعنی عملکرد خوبی داشتند.

*و سوال آخر اینکه از تیم جوانان که شما سرمربی آن هستید چه خبر؟

هنوز قرارداد نبستم.اجازه بدهید چند روز دیگر در این باره صحبت کنم.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.