کد خبر : 118002
تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1397 - 9:58
-

احمد‌عباسی: به آقای گلی فکر نمی‌کنم/ وطن‌خواه: شرایط مساعدی نداریم

احمد‌عباسی: به آقای گلی فکر نمی‌کنم/ وطن‌خواه: شرایط مساعدی نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید احمد‌عباسی پس از بازی با شهرداری ساوه اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را امروز شاهد بودیم، نبض و مدیریت بازی کاملا در دست ما بود و به گل رسیدیم؛ امروز خیلی خوب دفاع کردیم و روند گلزنی را ادامه دادیم. وی ادامه داد: رفته رفته گیتی‌پسند بهتر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید احمد‌عباسی پس از بازی با شهرداری ساوه اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را امروز شاهد بودیم، نبض و مدیریت بازی کاملا در دست ما بود و به گل رسیدیم؛ امروز خیلی خوب دفاع کردیم و روند گلزنی را ادامه دادیم.

وی ادامه داد: رفته رفته گیتی‌پسند بهتر می‌شود و دیدید امروز در خط حمله هم عالی بودیم؛ من یک بازیکن هستم و همه تلاشم را برای گلزنی تیم خود انجام می‌دهم، امروز هم روز خوب من بود و توانستم ۳ گل بزنم و آمار کلی گلزنی تیم خود را بالا ببرم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص هتریک خود در این بازی و امید به آقای گلی گفت: خیلی زود است در خصوص آقای گلی حرف بزنیم، به آقای گلی فکر نمی‌کنم و پیروزی تیم مهم است.

تمرینات را دیر شروع کردیم و بدنسازی خوبی نداشتیم

اسماعیل وطن‌خواه نیز در مورد بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فکر نمی‌کردیم که اختلاف باختمان به این اندازه باشد، همیشه بازی آن‌طور که باب میل هست پیش نمی‌رود.

وی افزود: شرایط این فصل ما بسیار نا‌مساعد است، تمرینات را دیر شروع کردیم و بدنسازی را از دست دادیم و به همین دلیل در این بازی بدن‌های بازیکنان در نیمه دوم افت کرد.

بازیکن تیم فوتسال شهرداری ساوه تصریح کرد:۴ بازی اول لیگ برتر که قبل از تعطیلات است، برای ما حکم بازی تدارکاتی را دارد و امیدوارم بعد از تعطیلات به آمادگی کامل خود برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.