کد خبر : 118043
تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1397 - 16:28
-

اعتراض شدید قمی ها به هیات فوتبال به خاطر مسائل مالی!

اعتراض شدید قمی ها به هیات فوتبال به خاطر مسائل مالی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جعفر عابدی مدیر رسانه ای تیم فوتسال سوهان محمد سیما در گفتگو با برنامه همگام با ورزش رادیو قم با انتقاد شدید از کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم گفت: از سوی اداره کل ورزش و جوانان مبلغی به تیم ما اختصاص یافت که باید توسط هیئت فوتبال به ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جعفر عابدی مدیر رسانه ای تیم فوتسال سوهان محمد سیما در گفتگو با برنامه همگام با ورزش رادیو قم با انتقاد شدید از کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم گفت: از سوی اداره کل ورزش و جوانان مبلغی به تیم ما اختصاص یافت که باید توسط هیئت فوتبال به ما پرداخت میشد تا پیش از مسابقه با مقاومت قرچک در لیگ برتر به بازیکنان تیم بپردازیم که با سنگ اندازی رئیس هیئت فوتبال این اتفاق رخ نداد و تیم ما با دلخوری قم را ترک کرد و راهی قرچک شد.

جعفر عابدی در ادامه گفت: این رفتارها را از سوی رئیس هیئت فوتبال قبلا نیز دیده بودیم که اصلا مناسب متولی فوتبال قم نیست و می توانم بگویم عادل فردوسی پور حق داشت که به آن شکل فوتبال قم را زیر سوال برد! کریم بهرامی امروز با رفتار عجیبش نشان داد که یکی از عوامل سقوط فوتبال و فوتسال قم می باشد!

عابدی در پایان گفت: بنده به عنوان عضو هیئت رییسه هیئت فوتبال به خاطر رفتار زشت رئیس هیئت فوتبال استعفای خود را اعلام می کنم و برای جامعه فوتسال و چنین هیئتی متاسفم!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.