کد خبر : 118137
تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397 - 10:08
-

بازگشت معلم به کلاس درس سابق/حفیظی قاتلی که سر مقتول رابرید!

بازگشت معلم به کلاس درس سابق/حفیظی قاتلی که سر مقتول رابرید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عصر جمعه تیم های فرش آرا مشهد و ملی حفاری اهواز از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته ی سوم به مصاف یکدیگر رفتند. سوت این بازی از ساعت ۱۸ در حالی زده شد که شبکه خراسان رضوی به صورت مستقیم این دیدار را پخش می کرد. پس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عصر جمعه تیم های فرش آرا مشهد و ملی حفاری اهواز از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته ی سوم به مصاف یکدیگر رفتند.
سوت این بازی از ساعت ۱۸ در حالی زده شد که شبکه خراسان رضوی به صورت مستقیم این دیدار را پخش می کرد.
پس از شروع بازی دو تیم در دقایق ابتدایی با دوندگی بی امان و پرس شدید بازی بسیار پر برخورد و کم موقعیتی را به وجود آورده بودند که شاگردان علاسوند با یک پاس کاری سرعتی و روی ضد حمله توسط شهاب طالبی به گل رسیدند.پس از این گل بازی تقریبا متعادل دنبال شد و تیم مشهدی که زهر لازم برای رسیدن به گل تساوی را نداشت در یک غافلگیری با ضربه ی بهزاد عظیمی گل دوم را هم دریافت کرد تا نیمه اول را با اختلاف دو گل به رختکن بروند.
در نیمه ی دوم بازی همچنان پر فشار و نزدیک دنبال می شد تا اینکه شاگردان حسن زاده، توسط میثم اینانلو موفق به باز کردن دروازه میهمان خود شدند و اختلاف را به حداقل رساندند.پس از این گل ضرب حملات مشهدی ها بیشتر شد و روی یک توپ ربایی با ضربه دقیق رحمان سارانی گل تساوی را به ثمر رساندند اما خیلی از این گل نگذشته بود که پیمان حفیظی گل اول خودش و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا یک بار دیگر میهمان را پیش بیندازد.حفیظی پس از به ثمر رساندن گل خوشحالی عجیبی کرد وی به نشانه ی جداکردن سر تیم فرش ـرا حرکاتی را رو به تماشاگران حاضر در سالن انجام داد.
زرد پوشان مشهدی پس از دریافت این گل با همه ی توان دست به حملات متعدد زدند که در یکی از همین حملات با ضربه ی مجید خزایی از شکست خانگی گریختند و مزد تلاش خود را گرفتند، در نهایت این دیدار با نتیجه ی مساوی ۳بر۳ به پایان رسید.
حواشی بازی:
*جمعیتی حدود به دوهزار نفر از نزدیک تماشاکر جدال مشهدی ها و اهوازی ها بودند.
*محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی و کریمیان سرپرست تیم ملی فوتسال از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.
*در بین دونیمه از طرف شورای شهر‌مشهد از سرمربی تیم ملی تقدیر به عمل آمد.
*قبل از شروع بازی مربیان و بازیکنان لیگ برتر و لیگ یک که در کلاس سطح یک فوتسال در مشهد حضور داشتند به همراه نقیبی یکی از مدرسین این کلاس برای تماشای بازی به سالن بهشتی آمدند.
*مجید مرتضایی سرمربی سال های نه چندان دور فرش آرا اواخر بازی به جمع شاگردانش در کلاس فوتسال سطح یک اضافه شد تا بدین ترتیب پس از دو فصل آقای معلم و سالن بهشتی به یکدیگر برسند.
در این دیدار بلیط فروشی انجام نشد و تماشای بازی رایگان بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.