کد خبر : 118153
تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397 - 13:14
دسته‌بندی نشده
-

بهرامی: هنوز پولی واریز نشده، مسئولان قم مدعی چه چیزی هستند؟/ استعفای شفاهی را نمی‌پذیریم

بهرامی: هنوز پولی واریز نشده، مسئولان قم مدعی چه چیزی هستند؟/ استعفای شفاهی را نمی‌پذیریم
رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: نمی دانم مسئولان تیم فوتسال سوهان سیمای قم مدعی چه چیزی هستند، هنوز پولی از سازمان ورزش به حساب ما واریز نشده و اگر آنها مدرک مستندی دارند ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم بهرامی در مورد انتقادی که مسئولان تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم از عملکرد وی داشتند گفت: من واقعا نمی دانم آنها مدعی چه چیزی هستند.طبق توافقاتی که در ابتدای تیمداری این آقایان شد قرار شد که سازمان ورزش جوانان استان قم مبلغی حدود ۳۰ میلیون تومان به این باشگاه کمک کند.

 رئیس هیت فوتبال استان قم گفت: آنها مدعی هستند که  من در پرداخت این پول کارشکنی می‌کنم که این مبلغ به حساب این باشگاه واریز نشود حال یک سوال پیش می‌آید. کدام مدیری دوست دارد که باشگاهش موفق نشود؟ من چگونه در پرداخت این مبلغ کار شکنی‌کردم؟ آنها اگر مدعی هستند مدارک مستند خود را ارائه کنند. واقعا این حرف‌ها جای تاسف دارد مگر این مبلغ می‌خواهد به حساب شخصی من واریز شود که نگذارم به این باشگاه واریز شود.

بهرامی افزود: این پول باید از سازمان ورزش به حساب هیئت فوتبال استان واریز و بعد از طی شدن مراحل قانونی به آن باشگاه پرداخت شود وقتی پولی واریز نشده آنها مدعی چه چیزی هستند حال اگر  پولی هم در هیئت فوتبال استان موجود باشد باید ردیف قانونی و هزینه کردن آن هم وجود داشته باشد.ما نمی توانیم هر پولی که در حساب هیئت فوتبال استان است را هر طور که دوست داریم هزینه‌کنیم.در صورتی که هنوز پولی بابت کمک به این باشگاه به حساب هیئت فوتبال واریز نشده و اگر واریز شود مطمئن باشید بعد از سیر مراحل قانونی به آنها پرداخت می‌شود .

 وی در پاسخ به سوالی که آیا جعفر عابدی عضو هیئت رئیسه هیات فوتبال استان قم استعفا داده است یا خیر گفت:  خیر تا به امروز من نامه مکتوبی ندیدم من هم این موضوع را شنیده‌ام که وی استعفا داده استعفای شفاهی قابل قبول نیست و اگر عابدی مدعی استعفا است می تواند استعفای خود را کتبا به ما اعلام کند و آن وقت در مورد پذیرش و یا عدم پذیرش این استعفا در هیئت ریسه تصمیم گیری می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بهرامی خجالت بکش ما که تورو خوب میشناسیم تو فوتبال و فوتسال قم رو به خاک سیاه نشوندی آبرو برامون نزاشتی