کد خبر : 118144
تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397 - 12:09
-

بی‌غم: با تیم امیدمان مقابل اهورای بهبهان بازی می‌کنیم/ از لحاظ تاکتیکی و بدنی مشکلی برای قهرمانی آسیا نداریم

بی‌غم: با تیم امیدمان مقابل اهورای بهبهان بازی می‌کنیم/ از لحاظ تاکتیکی و بدنی مشکلی برای قهرمانی آسیا نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل شهروند ساری در هفته سوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی با شهروند اولین دیدار خانگی ما بود که بازیکنان کنار یکدیگر بازی کردند. بازی تدارکاتی خوبی هم در این مدت نداشتیم و بازیکنان به سالن مسابقه عادت نداشتند. وی ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل شهروند ساری در هفته سوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی با شهروند اولین دیدار خانگی ما بود که بازیکنان کنار یکدیگر بازی کردند. بازی تدارکاتی خوبی هم در این مدت نداشتیم و بازیکنان به سالن مسابقه عادت نداشتند.

وی ادامه داد: متأسفانه روی ضدحملات مشکل داشتیم و حریف سه الی چهار ضدحمله به ما زد که روی آنها دو گل خوردیم. در ادامه موفق شدیم بازی را به تساوی بکشیم و در نیمه دوم هم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم که خوشبختانه موفق شدیم گل سوم را نیز به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص دیدار هفته چهارم تیمش مقابل اهورای بهبهان تصریح کرد: در این دیدار با توجه به اینکه روز سوم مردادماه به مسابقات آسیایی اعزام داریم، با تیم امیدمان شرکت خواهیم کرد. از قبل هم برنامه‌ریزی ما همین بود. به نظرم با توجه به اینکه ما یک روز بعد از این مسابقه به اندونزی خواهیم رفت و پرواز طولانی مدتی هم داریم،‌ منطقی نیست که با بازیکنان اصلی‌مان در میدان حاضر شویم.

بی‌غم در مورد وضعیت تیمش برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: فکر می‌کنم از لحاظ تاکتیکی و بدنی مشکلی نداشته باشیم. ما از فردا (یکشنبه) اردوی چهار روزه‌ای را هم در تهران خواهیم داشت تا با شرایط کفپوش آسیایی آشنا شویم. همچنین بالاخره بازیکنان هم در این اردو از حال و هوای لیگ دور می‌شوند و فقط به مسابقات آسیایی فکر می‌کنند.

وی در واکنش به این پرسش که آیا به قهرمانی تیمش در آسیا امیدوار است،‌ گفت: بله،‌ ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که سال گذشته قهرمان ایران شدند و با اضافه شدن حسین طیبی و علی اصغر حسن‌زاده تیم خوبی خواهیم داشت. تمام تلاش‌مان این است در این مسابقات بعد از سه سال، قهرمانی را به کشورمان برگردانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.