کد خبر : 118139
تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397 - 10:23
-

ناظم الشریعه:بازیکنانی که می خواهند به جام باشگاه ها بروند شرایط خوبی نداشتند/توکلی به تیم ملی دعوت می شود

ناظم الشریعه:بازیکنانی که می خواهند به جام باشگاه ها بروند شرایط خوبی نداشتند/توکلی به تیم ملی دعوت می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره حضور در شهر مشهد و تماشای از نزدیک رقابت فرش‌آرا و ملی حفاری اهواز گفت: با هماهنگی انجام شده قرار بر این شد که کادرفنی تیم ملی، بازی‌های لیگ را از نزدیک دنبال کنند. هر دو تیم بازیکنان مستعد زیادی دارند که بر کیفیت بازی اضافه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره حضور در شهر مشهد و تماشای از نزدیک رقابت فرش‌آرا و ملی حفاری اهواز گفت: با هماهنگی انجام شده قرار بر این شد که کادرفنی تیم ملی، بازی‌های لیگ را از نزدیک دنبال کنند. هر دو تیم بازیکنان مستعد زیادی دارند که بر کیفیت بازی اضافه کرد، علاوه بر این موضوع حضور دو دروازه‌بان آینده‌دار تیم ملی در ترکیب دو تیم از جذابیت‌های این بازی بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص زمان برگزاری اردوی تیم ملی اظهار کرد: از شش مرداد اردوی تیم ملی با حضور بازیکنانی که در گذشته در تیم ب قرار داشتند، برگزار خواهدشد. از بین بازیکنانی که در تیم ب حضور داشتند، بهترین نفرات را انتخاب خواهیم‌کرد تا این بازیکنان در کنار بازیکنانی که سابقه حضور در ترکیب تیم ملی را دارند، در اردوهای آماده‌سازی حضور یابند.

ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد: هر بازیکنی که شرایط خوبی داشته‌باشد، به تیم ملی دعوت خواهد شد. همواره درهای تیم ملی بر روی بازیکنان مستعد باز خواهد بود.

وی درباره حضور تیم مس سونگون در جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: تیم مس سونگون یکی از باشگاه‌های مقتدری است که در سال‌های گذشته شرایط خوبی داشته‌است، باید به این تیم کمک کنیم تا بتواند در جام باشگاه‌های آسیا قهرمانی را کسب کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: کادرفنی و بازیکنان این تیم شرایط خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم بعد از چند سال در این مسابقات مقام قهرمانی را کسب کنیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان این تیم با توجه به این که خود را برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کنند، در بازی این هفته شرایط خوبی نداشتند، ولی قطعا در آینده بهتر می‌شوند و به فرم مطلوب خود بازمی‌گردند.

ناظم الشریعه درباره شرایط این فصل لیگ برتر عنوان کرد: برگزاری بازی‌ها به صورت پلی‌آف شرایط خوبی خواهد داشت و بازیکنان فشار بیشتری را تحمل خواهندکرد.

وی ادامه داد: از طرفی تیم‌هایی که شرایط مالی خوبی ندارند، نمی‌توانند در این مرحله حضور داشته باشند و با توجه به این که سایر تیم‌ها شانس حضور در مرحله پلی‌آف را دارند، کمی از حساسیت بازی‌ها کاسته خواهد شد.

سرمربی تیم ملی درباره خداحافظی فرهاد توکلی بعد از جام ملت‌های آسیا گفت: با این بازیکن به صورت خصوصی صحبت کرده‌ام، قطعا این بازیکن را در اردوی تیم ملی دعوت خواهیم‌کرد زیرا توکلی زحمات زیادی برای کشور خود کشیده و باید قدردان زحمات این بازیکن باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.