کد خبر : 118180
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1397 - 20:07
-

ترابیان: بازی با تیم‌ملی فوتسال برزیل قطعی شده است/ به درخواست مس مشاورشان در آسیا شدم!

ترابیان: بازی با تیم‌ملی فوتسال برزیل قطعی شده است/ به درخواست مس مشاورشان در آسیا شدم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در مورد بازی تدارکاتی تیم‌ملی فوتسال با برزیل گفت: همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم، قرار شد با برزیل ۲ بازی دوستانه در مردادماه برگزار کنیم که برزیلی‌ها از ما درخواست تغییر زمان برگزاری از آبان‌ به مهر را داشتند. وی ادامه داد: بعد از این  درخواست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در مورد بازی تدارکاتی تیم‌ملی فوتسال با برزیل گفت: همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم، قرار شد با برزیل ۲ بازی دوستانه در مردادماه برگزار کنیم که برزیلی‌ها از ما درخواست تغییر زمان برگزاری از آبان‌ به مهر را داشتند.

وی ادامه داد: بعد از این  درخواست و پس از بررسی این موضوع، با ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال به این نتیجه رسیدیم که به دلیل اینکه به لیگ لطمه‌ای وارد نشود، قرار شد که این بازی در همان تاریخی که از قبل تعیین کرده بودیم برگزار شود که مورد موافقت آنها قرار گرفت و در حال حاضر بازی با برزیل قطعی شده و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شده که این تیم در فروردین ۹۸ دو بازی با تیم‌ملی در ایران داشته باشند.

در حالی که سال گذشته مهدی تاج در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هر گونه همکاری اعضاء فدراسیون فوتبال با باشگاه‌ها به دلیل ایجاد شائبه در نتایج بازی‌ها ممنوع است، ترابیان در مورد حضورش در تیم مس سونگون در جام باشگاه‌های آسیا مدعی شد: به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال! و کمیته فوتسال در این بازی‌ها حضور پیدا خواهم کرد، باشگاه مس درخواستی از کمیته فوتسال داشت تا در صورت امکان این کمیته با توجه به تجربیات قبلی که در رابطه با جام باشگاه‌ها دارد، با آنها همکاری کند. بعد از این درخواست، با هماهنگی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال مقرر شد که بنده به عنوان مشاور بین‌الملل به این باشگاه کمک کنم.

وی افزود: تیم مس در تهران و در کمپ تیم‌های ملی تمرینات خود را ادامه داده و قرار است بامداد سه‌شنبه ساعت۳:۳۰ از فرودگاه امام به قطر و از قطر به جاکارتا سفر کند. تیم مس ۴روز قبل از مسابقات در آنجا حضور دارند و قرار است ۲دیدار دوستانه  تا قبل از جام باشگاه‌های آسیا با تیم واموس این کشور برگزار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.