کد خبر : 118197
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1397 - 10:57
-

صانعی:تاکید کردم کیفیت توپ عوض نشود/توپ‌های لیگ فوتسال با نمونه تایید شده یکی نیست

صانعی:تاکید کردم کیفیت توپ عوض نشود/توپ‌های لیگ فوتسال با نمونه تایید شده یکی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سه هفته از لیگ برتر فوتسال برگزار شده است و یکی از مشکلات مشترک اکثر تیم های لیگ برتری، کیفیت پایین توپها و حتی پاره شدن آن در جریان مسابقات است. این مسئله اعتراض باشگاه ها را در پی داشت و هیات رئیسه سازمان لیگ هم در جلسه روز گذشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سه هفته از لیگ برتر فوتسال برگزار شده است و یکی از مشکلات مشترک اکثر تیم های لیگ برتری، کیفیت پایین توپها و حتی پاره شدن آن در جریان مسابقات است.

این مسئله اعتراض باشگاه ها را در پی داشت و هیات رئیسه سازمان لیگ هم در جلسه روز گذشته خود به این موضوع پرداخت؛ تاجایی که حتی تنش میان اعضای هیات رئیسه و عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال را در پی داشت.

سعید نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ به نقل از عباس ترابیان تاکید کرد که کیفیت این توپها توسط علی صانعی و کادر فنی تیم ملی قبلا تایید شده بود.

در همین ارتباط علی صانعی مدیرفنی تیم ملی فوتسال و سرمربی تیم جوانان توضیحاتی درباره تایید توپهایی که صدای باشگاه ها را درآورده است، داد.

صانعی گفت: من سالهای قبل هم تجربه این موضوع را دارم و برای همین نمونه توپ و نامه ای که نظرم را در آن بیان کرده ام، نگه داشته ام. همان موقع گفتم توپی که الان در دست من است، مورد تایید است. اینکه آیا این توپ با همان کیفیت در لیگ مورد استفاده قرار می گیرد را بعید می دانم. من توپهای لیگ برتر را ندیده ام و باید از نزدیک آنرا ببینم. توپی که به عنوان نمونه به بنده نشان دادند، بسیار با کیفیت است و حتی حاضرم آنرا بدهم تا کل مسابقات لیگ را با آن برگزار کنند!

وی افزود: در نامه ای که به مسئولان زدم، گفتم این توپ به شرطی مورد تایید بنده است که کیفیت آن در میانه راه عوض نشود. این اتفاق سالهای قبل هم افتاده بود و بنده تجربه اش را داشتم. به همین خاطر هم نامه ام را نگه داشته ام و هم توپ نمونه را. وقتی همه تیم ها به این مسئله اعتراض دارند، یک مشکلی هست.

سرمربی تیم فوتسال جوانان تاکید کرد: به ما سه برند مختلف توپ نشان دادند و گفتند به ترتیب اولویت برای تیم ملی انتخاب کنید. بنده هم همین کار را کردم. فکر می کنم نمونه ای که دست ما است با توپی که در لیگ مورد استفاده قرار می گیرد، یکی نیست. حاضرم توپی که در اختیارم است را بیاورم و مقایسه کنیم.

صانعی ادامه داد: چیزی هم که ما اعلام کردیم، صرفا نظر خودمان بود نه اینکه حتما در لیگ برتر از این توپ استفاده شود. ما نظرمان را برای تیم ملی دادیم ولی مسئولان تصمیم گرفته اند این توپ را در لیگ برتر هم استفاده کنند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.