کد خبر : 118190
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1397 - 10:46
-

ناظم الشریعه:تیم اصلی از ۲۷ مرداد به اردو می رود/برگزاری مراسم برترین های فوتسال با فوتبال یعنی فرقی بین این دو رشته نیست!/مطمئنا در رنکینگ جهانی جایگاهمان تغییر خواهد کرد

ناظم الشریعه:تیم اصلی از ۲۷ مرداد به اردو می رود/برگزاری مراسم برترین های فوتسال با فوتبال یعنی فرقی بین این دو رشته نیست!/مطمئنا در رنکینگ جهانی جایگاهمان تغییر خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری اردوی سوم تیم ملی فوتسال “ب” که اردوی نهایی  این تیم محسوب می شود، گفت: دو مرحله اردوی تمرینی برای این تیم برگزار کرده و روز ششم مرداد ماه آخرین اردوی آماده سازی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری اردوی سوم تیم ملی فوتسال “ب” که اردوی نهایی  این تیم محسوب می شود، گفت: دو مرحله اردوی تمرینی برای این تیم برگزار کرده و روز ششم مرداد ماه آخرین اردوی آماده سازی را برگزار و از بین نفرات دعوت شده، برترین ها را انتخاب می کنیم.
وی گفت: با توجه به اینکه قرار است در تورنمنت تبریز با تیم های اوکراین، بلاروس و ژاپن به رقابت بپردازیم، اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان از روز ۲۷ مرداد ماه آغاز خواهد شد. نفرات برتری که در اردوی “ب” انتخاب می شوند، به تیم ملی بزرگسالان تزریق خواهند شد تا با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه اردو را شروع کنیم.
وی درباره تورنمنت چهارجانبه تبریز گفت: تیم ژاپن که همیشه رقیب دیرینه ما محسوب می شود و نایب قهرمان آسیا است. تیم اوکراین نیزیکی از بهترین تیم های اروپایی است و رقابت با تیم بلاروس هم به بازیکنان کمک می کند تا از لحاظ فنی، فیزیکی و آمادگی در شرایط مناسبی قرار بگیرند و کادر فنی بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهد.
وی درباره برگزاری مراسم برترین های فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی گفت: همزمان مراسم برترین های فوتسال و فوتبال باعث می شود از این پس شاهد فرق بین رشته ها نباشیم. تیم های فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال هر کدام با توجه به شرایطی که دارند، بهترین عملکرد را از خود به جای می گذارند اما همیشه دید یکسانی به این رشته ها وجود نداشت. اینکه مجموعه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این مراسم را به طور همزمان و برای تمامی بازیکنان برگزار می کنند، بسیار مناسب و مطلوب است.
سرمربی تیم ملی فوتسال از برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال برزیل خبر داد و گفت: طربق تفاهم نامه ای که با برزیل به امضاء رسیده، قرار است تا درآبانماه دو بازی دوستانه در برزیل برگزار کنیم.
ناظم الشریعه در پایان درباره اعلام رنکنیگ فوتسال و حضور در جایگاه ششم جهان گفت: اگر به فاصله امتیازی تیم ها نگاه کنید، متوجه می شوید که فاصله اندک امتیاز ها نشان از رقابت بالا و شرایط صعودی فوتسال در جهان بین تیم های مختلف می دهد. فاصله ایران با تیم پنجم جهان( آرژانتین) فقط ۹ امتیاز است.بدون شک اگر چند بازی دوستانه در سطح بالا برگزار کنیم مطمئنا در رنکینگ جهانی جایگاهمان تغییر خواهد کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.