کد خبر : 118229
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 - 10:04
-

محمدی: امیدوارم در جام جهانی مقامی در خور نام ایران کسب کنیم

محمدی: امیدوارم در جام جهانی مقامی در خور نام ایران کسب کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال که در مراسم برترین‌های فصل ۹۷-۹۶ فوتبال ایران به عنوان برترین بازیکن اخلاق فوتسال ایران انتخاب شد، اظهار داشت: من تنها به عنوان نماینده بچه‌های فوتسالیست اینجا حاضر شده و این جایزه را دریافت کردم. وی ادامه داد: خداراشکر که  تیم ملی فوتسال در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال که در مراسم برترین‌های فصل ۹۷-۹۶ فوتبال ایران به عنوان برترین بازیکن اخلاق فوتسال ایران انتخاب شد، اظهار داشت: من تنها به عنوان نماینده بچه‌های فوتسالیست اینجا حاضر شده و این جایزه را دریافت کردم.

وی ادامه داد: خداراشکر که  تیم ملی فوتسال در این چند سال مقامی را به دست آورده که در خور مردم عزیزمان است. امیدوارم در آینده  و در جام جهانی ۲۰۲۰  به هدف‌ اصلی‌مان که کسب یک مقام درخور نام ایران  است، برسیم.

محمدی درباره توجه مسئولان فدراسیون فوتبال به رشته فوتسال گفت: فکر می‌کنم شرایط نسبت به گذشته خیلی بهتر است و من تشکر می‌کنم از آقای تاج و ساکت که پیگیری‌های این دو عزیز باعث شده است بچه‌ها با آرامش به کارشان ادامه دهند و به موفقیت برسیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص حضورش در فصل آینده لیگ فوتسال گفت: همچنان در خدمت باشگاه گیتی پسند هستم و امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را به اصفهان بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.