کد خبر : 118223
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 - 9:56
-

مقیمی:برای اولین بار چنین جایزه ای را گرفتم/هنوز پاداش قهرمانی ما را نداده اند

مقیمی:برای اولین بار چنین جایزه ای را گرفتم/هنوز پاداش قهرمانی ما را نداده اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسترن مقیمی درباره دریافت جایزه برترین بازیکن لیگ برتر فوتسال بانوان ایران بیان کرد: توانستم براى اولین بار چنین عنوانى را در لیگ کشور بدست بیاورم و از این موضوع خیلى خوشحال هستم. او درباره فروکش کردن تب قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا بیان کرد: متاسفانه قهرمانى ما با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسترن مقیمی درباره دریافت جایزه برترین بازیکن لیگ برتر فوتسال بانوان ایران بیان کرد: توانستم براى اولین بار چنین عنوانى را در لیگ کشور بدست بیاورم و از این موضوع خیلى خوشحال هستم.

او درباره فروکش کردن تب قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا بیان کرد: متاسفانه قهرمانى ما با رقابت هاى جام جهانى ۲۰۱۸ مصادف شد. فقط در روزهاى اول داغ بود و در حال حاضر نگاه ها سرد شده است اما در این میان وزارت ورزش و جوانان به قول خود عمل کرد و امیدوارم سایر نهادها هم به وعده هایشان عمل کنند.

او درباره دریافت پاداش از سوى فدراسیون فوتبال افزود: این موضوع در فدراسیون فوتبال به تصویب رسیده اما متاسفانه تا به این لحظه پاداشى نداده اند. امیدوارم به زودى پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت شود.

مقیمى درباره نرفتن بانوان از بین رفتن سهمیه المپیک ۲۰۱۸ برای تیم ملی جوانان فوتسال بانوان اظهار داشت: تبعیضى در کار نبوده است و با توجه به اینکه آقایان زودتر از ما به موفقیت رسیده و قهرمان شده بودند، الویت با آنها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.