کد خبر : 118288
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 9:53
-

بهتر از سال قبل اما همچنان با حرف و حدیث

بهتر از سال قبل اما همچنان با حرف و حدیث

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراسم برترین های فوتسال در کنار فوتبال دوشنبه شب برگزار شد و علی رغم حرف و حدیث هایی که در انتخاب برترین های فوتبال بود در فوتسال با حاشیه کمتری برگزار شد. مراسم امسال نسبت به سال قبل که فوستال مستقلا انتخاب شد هم حرف و حدیث کمتری داشت.سال قبل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراسم برترین های فوتسال در کنار فوتبال دوشنبه شب برگزار شد و علی رغم حرف و حدیث هایی که در انتخاب برترین های فوتبال بود در فوتسال با حاشیه کمتری برگزار شد.

مراسم امسال نسبت به سال قبل که فوستال مستقلا انتخاب شد هم حرف و حدیث کمتری داشت.سال قبل در اغلب بخش ها شاهد جنجال و حاشیه بودیم که امسال کمتر شده بود و نشان می دهد در این زمینه سازمان لیگ فوتسال پخته تر عمل کرده است با این حال ابهامات و شنیده هایی هم در این قضیه وجود دارد.

مثلا اینکه شنیده می شود رای گیری برای انتخاب برترین ها به شدت با مخالفت یکی از اعضای هیات رئیسه روبرو شده و او گفته که بهتر است خود هیات رئیسه بهترین ها را انتخاب کند و به نظرسنجی گذاشته نشود که بقیه با این امر مخالفت کرده اند.یکی دیگر از موارد عجیب هم گنجانده شدن نام رضا لک در جمع بهترین هاست در حالی که این مربی با تیمش عنوان دوازدهم لیگ را کسب کرد.

البته رضا لک با نگه داشتن شهرداری ساوه در لیگ برتر کار بزرگی کرد اما نبودن نام مربیان تیمهای دوم وسوم جدول یا تیم تازه وارد آتلیه طهران قم که عملکرد خوبی داشت در نوع خود عجیب است.

پیش ازاین عنوان شده بود که جایزه بازیکن اخلاق به کسی تعلق می گیرد که کمترین کارت زرد را داشته باشند اما این اتفاق عملا شدنی نبود چون بازیکنان زیادی بودند که هیچ کارتی دریافت نکرده بودند با این حال این جایزه به سپهر محمدی رسید.محمدی که هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی از فوتسالیست های خوب ایران است و بارها شایستگی خود را به اثبات رسانده در حالی جایزه بازیکن اخلاق را گرفت که در بازی آخر فصل قبل گیتی پسند با کارت قرمز روبرو شد و در بازی اول این فصل تیمش هم محروم بود و شاید چون جایزه بهترین دروازه بان به صمیمی رسید جایزه اخلاق را هم به دیگر دروازه بان تیم ملی دادند.

همچنین جایزه بهترین بازیکن لیگ به مهدی جاوید رسید.چهره ای که به اذعان اکثر کارشناسان فصل قبل نیز مستحق دریافت این جایزه بود اما فصل قبل عنوان شد چون آقای گل شده جایزه بهترین بازیکن به او تعلق نمی گیرد اما اینبار هم جایزه آقای گلی را گرفت و هم بهترین بازیکن شد تا به حقش برسد با این حال برخی هم می گویند اگر ماجرای خداحافظی او از تیم ملی و کدورت هایی که داشت نبود چه بسا امسال هم این جایزه را به او نمی دادند و به نوعی با این کار خواستند از جاوید دلجویی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.