کد خبر : 118322
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 17:24
-

بی غم: ترابیان را آوردیم تا مشکل آشپز نداشته باشیم!/موضوع پوشیدن یک پیراهن توسط دو بازیکن را پیگیری می کنیم/نمی دانم چرا احمدی بین کاندیداها نبود؟

بی غم: ترابیان را آوردیم تا مشکل آشپز نداشته باشیم!/موضوع پوشیدن یک پیراهن توسط دو بازیکن را پیگیری می کنیم/نمی دانم چرا احمدی بین کاندیداها نبود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در ارتباط با پوشیدن یک پیراهن توسط ۲ بازیکن گفت: از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم و قطعا پیگیری لازم را انجام می‌دهم. باشگاه از لحاظ مالی مشکلی ندارد، اما مشکلات ارزی می‌تواند گریبان تیم را بگیرد. عباس ترابیان رئیس کمیته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در ارتباط با پوشیدن یک پیراهن توسط ۲ بازیکن گفت: از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم و قطعا پیگیری لازم را انجام می‌دهم. باشگاه از لحاظ مالی مشکلی ندارد، اما مشکلات ارزی می‌تواند گریبان تیم را بگیرد. عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال به تیم ما اضافه شده تا کار‌های بین المللی تیم مان به بهترین صورت انجام شود و از یک هفته زودتر نیز در محل برگزاری مسابقات حاضر خواهیم شد. دلیل این کارمان جلوگیری از مشکلاتی همانند حضور نداشتن آشپز به همراه تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا است. باید از این مشکلات جلوگیری کرده و در صورت نیاز قبل از بازی‌ها آن را برطرف کنیم.

او در ارتباط با شرایط این باشگاه پیش از اعزام به جام باشگاه‌های آسیا افزود: به مدت ۴ روز در کمپ تیم ملی تمرین کرده ایم تا بتوانیم به قدری با شرایط مسابقات آسیایی آشنا شده و تجربه تمرین روی کفپوش‌هایی نزدیک به شرایط استاندارد بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا را داشته باشیم.

بی غم ادامه داد: ما بهترین تیم و شرایط را برای صعود به مسابقات باشگاه‌های فوتسال آسیا را داریم و توانسته ایم به صورت کلی شاکله تیم خود را حفظ کنیم. در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر فوتسال شدیم و ۳ نفر از بهترین بازیکنان فوتسال مانند ابوالقاسم عروجی، حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده را به تیم خود آوردیم تا تحول بزرگی را در این تیم ایجاد کنیم.

سرمربی باشگاه مس سونگون در ارتباط با مراسم بهترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی گفت:باشگاه مس قهرمان فصل گذشته قهرمان لیگ برتر فوتسال بود و با اختلاف ۶ امتیازی با دوم حداقل باید در بین بهترین بازیکنان فصل لیگ برتر فوتسال یک نامزد را می‌داشت. حمید احمدی جزو ۴ نفر اصلی تیم ملی فوتسال بود و در مسابقات باشگاهی نیز زمان زیادی را در درون زمین حاضر بود. مگر می شود با توانایی بالا جزو کاندیدا نباشد؟. واقعا نمی‌دانم چطور این مشکل به وجود آمده است.

منبع:YJC

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.