کد خبر : 118295
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 10:07
-

توپ لیگ برتری همانی نیست که مورد تائید قرار گرفته است!/داستان یک توپ

توپ لیگ برتری همانی نیست که مورد تائید قرار گرفته است!/داستان یک توپ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گویا توپ های این فصل لیگ برتر فوتسال به ماجرایی تبدیل شده که مسابقات را آبستن حاشیه کرده است. روز اول بازی ها و درجدال پارسیان شهرقدس با مس سونگون تیم پارسیان به کیفیت توپ اعتراض کرد و مدعی شد چون با این توپ تمرین نکرده به بازی ادامه نمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گویا توپ های این فصل لیگ برتر فوتسال به ماجرایی تبدیل شده که مسابقات را آبستن حاشیه کرده است. روز اول بازی ها و درجدال پارسیان شهرقدس با مس سونگون تیم پارسیان به کیفیت توپ اعتراض کرد و مدعی شد چون با این توپ تمرین نکرده به بازی ادامه نمی هد و روی این اصل توپ های قدیم به زمین آورده شد.گویا توپ های جدید که متعلق به شرکت مطرحی است که پیش از این هم با فدراسیون قرارداد داشته کیفیت لازم را ندارد.این اولین اعتراض به توپها نبود چرا که پس از آن چند بازیکن و مربی مطرح هم به این وضعیت گلایه کردند و مدعی شدند توپ کیفیت لازم را ندارد و بیشتر شبیه توپ های شیطونک است تا فوتسال. پای این ماجرا اخیرا به جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم باز شد تا جایی که عباس ترابیان به عنوان کسی که این قرارداد را منعقد کرده در مظان اتهام قرار گرفت و باعث شد حتی سرو صدایش در جلسه بالا برود.ترابیان مدعی شده این توپ مورد تائید کادرفنی تیم ملی فوتسال هم هست و باشگاه ها بی دلیل به این قضیه اعتراض می کنند اما مصاحبه علی صانعی پرده از اتفاقات عجیبی برداشت. جایی که سرمربی تیم امید مدعی شد توپی که به عنوان نمونه به آنها داده شده با توپی که اکنون در لیگ برتر استفاده می شود متفاوت است و به عبارتی کیفیت پایین تری دارد. صانعی در این خصوص گفت: “توپی که به عنوان نمونه به بنده نشان دادند، بسیار با کیفیت است و حتی حاضرم آنرا بدهم تا کل مسابقات لیگ را با آن برگزار کنند!در نامه ای که به مسئولان زدم، گفتم این توپ به شرطی مورد تایید بنده است که کیفیت آن در میانه راه عوض نشود. این اتفاق سالهای قبل هم افتاده بود و بنده تجربه اش را داشتم. به همین خاطر هم نامه ام را نگه داشته ام و هم توپ نمونه را. وقتی همه تیم ها به این مسئله اعتراض دارند، یک مشکلی هست.به ما سه برند مختلف توپ نشان دادند و گفتند به ترتیب اولویت برای تیم ملی انتخاب کنید. بنده هم همین کار را کردم. فکر می کنم نمونه ای که دست ما است با توپی که در لیگ مورد استفاده قرار می گیرد، یکی نیست. حاضرم توپی که در اختیارم است را بیاورم و مقایسه کنیم.چیزی هم که ما اعلام کردیم، صرفا نظر خودمان بود نه اینکه حتما در لیگ برتر از این توپ استفاده شود. ما نظرمان را برای تیم ملی دادیم ولی مسئولان تصمیم گرفته اند این توپ را در لیگ برتر هم استفاده کنند.”

در این میان باید دید تغییر کیفیت توپ تقصیر شرکت تامین کننده توپ هاست و او به تعهد خود عمل نکرده یا اینکه در این میان تخلفاتی رخ داده و قراردادی با ارزش مالی توپهای درجه یک بسته شده و توپ های درجه سه در اختیار باشگاه ها قرار گرفته است.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.