کد خبر : 118300
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 10:30
دسته‌بندی نشده
-

فخیم:مگر ممکن است تیمی با اقتدار قهرمان شود و کاندیدای بهترین بازیکن نداشته باشد؟/احمدی باید به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می شد/همه این اتفاقات زیر سر ناظم الشریعه است که می خواهد ضعف مدیریت خود در تیم ملی را اینگونه جبران کند

فخیم:مگر ممکن است تیمی با اقتدار قهرمان شود و کاندیدای بهترین بازیکن نداشته باشد؟/احمدی باید به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می شد/همه این اتفاقات زیر سر ناظم الشریعه است که می خواهد ضعف مدیریت خود در تیم ملی را اینگونه جبران کند
بازیکن باسابقه فوتسال تبریز به شدت علیه مراسم برترین ها موضع گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم در گفتگو با Fut5al گفت: مراسم انتخاب بهترین که امسال خیلی بهتر از سال گذشته برگزار شد باعث دلگرمی اهالی فوتسال گردید و انگیزه را در میان فوتسالی ها بیشتر کرد که جا دارد از دست اندرکاران این موضوع تشکر کنم و امیدوارم این برنامه سال های آینده هم ادامه دار باشد ولی مسئولین برگزاری انشالله نظرات کارشناسان را در انتخاب بهترین ها دخیل کنند تا مانند امسال شاهد مراسم دلجویی به جای بهترین ها نباشیم.
وی در ادامه افزود: اقای جاوید، توکلی و حسن زاده از بازیکنان بسیار خوب ایران می باشند که در عرصه بین المللی هم برای ایران خوب درخدیدند و این عنوان را به اقای مهدی جاوید تبریک می گویم.

فخیم در ادامه گفت: دو سال پیش تیم دبیری نائب قهرمان لیگ برتر شد ولی در مراسم بهترین ها نماینده ای نداشت که همین امر باعث دلسردی مسئولین دبیری و در نهایت منجر به انحلال تیم شد. امسال نیز تیم مس با اقتدار و چند هفته مانده به پایان لیگ موفق شد عنوان قهرمانی را کسی کند ولی باز نماینده ای در جمع بهترین بازیکنان نداشت. مگر ممکن است تیمی با اقتدار قهرمان شود و کاندیدای بهترین بازیکن نداشته باشد؟ در تیم ما بازیکنانی مثل حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی و علیرضا عسگری بود که واقعا در طول فصل خوش درخشیدند که حمید احمدی واقعا فوق العاده بود و نه تنها باید کاندید بهترین بازیکن می شد بلکه باید بعنوان بهترین بازیکن انتخاب می شد.

فخیم که این اتفاقات را مهندسی شده می دانست گفت: همه این اتفاقات زیر سر محمد ناظم الشریعه است که می خواهد ضعف مدیریت خود در تیم ملی را اینگونه جبران کند. این سه عزیز در عرصه ملی فوق العاده بودند ولی آیا مراسم انتخاب بهترین های تیم ملی بود یا لیگ؟ به هرحال ایشان نفوذ دارند و دلخوری که این سه بازیکن داشتند را اینگونه می خواست جبران کند چون کارشناسانی که نظر داده اند با نظر آقای ناظم الشریعه همسو نبودند ولی نظر ایشان چند برابر نافذتر است.
فخیم گفت: آقای ناظم الشریعه، حمید احمدی بخاطر اردوهای بی برنامه و گاه و بی گاه شما رباط خود را از دست و از لحاظ فوتسالی و مالی ضرر کرد ولی چون لب به اعتراض نگشود باید اینطور برخورد شود؟
وی در اخر افزود: با فوتسال هم می توان به بهشت رفت به شرطی که صداقت داشت قهرمانی ها و عناوین گذرا هستند. امیدوارم باعث و بانی این اتفاق با وجدان آسوده سر روی بالشت بگذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

فرهاد فخیم خخخخخخخخ . برو بابا تورو چون دعوتت نمیکنن به تیم ملی ای حرفها رو میزنی . البته ظاهرا از اصغر حسن زاده هم خط میگیری .

نام ... چهارشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

اصغر بهت گفته اینجوری حرف بزنی . بزدل اگر ترس و واهمه نداشتی نمیزاشتی بعد از رفتنتون از ایران این حرفهارو بزنی . جاوید به حق بهترین شد .

ناشناس چهارشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم. اصلا به تو چه ربطی داره.
برو به فکر خودت باش سنگ دیگران رو به سینه نزن.

سینا چهارشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

داداش جنسش خوب نیس عوضش کن حمیداحمدی چی هست درمقابل مهدی جاوید بازیکن خوبیه اون ولی فقط خوب مهدی جاوید بهترینه چندساله که بهترینه حقشو میخورن

آذربایجان پنجشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

اقای نام اصغر حسن زاده کیه که فرهاد فخیم از اون خط بگیره اصغر بچه بود فخیم پانزده سال پیش تو تیم ملی بازی میکرد تیم ملی خخخخخخخخ این تیم ملی که قبل تورنومنت گرمکن میده بعد تورنومنت گرمکنو میگیره حسرت داره در ثانی گنده تر از دهنت حرف نزن وجود داری ایدیتو بده نا بفهمونم پشت سر فخیم حرف زدن عاقبتش چی میشه

Mojtaba چهارشنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

واقعا حرفای اقا فرهاد عین حقیقته ک حرف دل خیلی از فوتسال شناس هاست
و سه بازی کنی ک نام برد اقای احمدی.عسگری.سنگ سفیدی.واقعا بهترین های ایران هستن پس چطور تیمی ک قهرمان شده با اقتدار حد اقل یک بازی کن در کاندید نداشت خیلی عجیبه
بقیه هم ک حرف میزنن علیه اقا فرهاد حتما از فوتسال چیزی نمیدانند