کد خبر : 118371
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 23:03
-

زندی‌پور: اشتباه کوچکمان باعث شد سخت تنبیه شویم/ چرا بعد از ۳ گل نور سالن را وصل کردند؟

زندی‌پور: اشتباه کوچکمان باعث شد سخت تنبیه شویم/ چرا بعد از ۳ گل نور سالن را وصل کردند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی زندی‌پور عصر امروز پس از شکست پرگل برابر گیتی‌پسند در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و فکر می‌کنم سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساندیم، ولی نتوانستیم بازی را به همان خوبی که آغاز کردیم به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی زندی‌پور عصر امروز پس از شکست پرگل برابر گیتی‌پسند در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و فکر می‌کنم سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساندیم، ولی نتوانستیم بازی را به همان خوبی که آغاز کردیم به پایان برسانیم.

وی افزود: نیمه اول بازی خیلی پایاپای بود و نتیجه هم خیلی نزدیک بود، قصد کم‌رنگ کردن برد تیم گیتی‌پسند را ندارم، این تیم هم مربیان بزرگی دارد و هم صاحب شخصیت است، ولی در نیمه دوم برق یک قسمت از سالن خاموش بود و ما در تاریکی بازی می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتسال پارسیان شهر قدس تصریح کرد: اگر امکان وجود بازی نداشت، چرا بازی ادامه پیدا کرد، ولی بعد از این‌که ما ۳ گل خوردیم به خاطر اعتراض ما نور سالن را بازگرداندند، نمی‌دانم این‌جا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و امیدوارم عمدی در کار نبوده باشد.

وی درباره گل‌های پرتعداد به ثمر رسیده توسط گیتی‌پسند به پارسیان گفت: دعوت مجید میرزایی و ابوالفضل حسینی به تیم ملی اتفاق خوبی بود و امیدوارم بازی‌های خوب ما از دید کادر فنی تیم ملی مغفول نماند، چراکه فوتسال روانی بازی می‌کنیم ولی گاهی اوقات اسیر کم‌تجربگی می‌شویم، باید در فاز هجومی قوی‌تر عمل کنیم.

زندی‌پور در پایان مطرح کرد: جلوی تیم گیتی‌پسند کوچک‌ترین اشتباه باعث خواهد شد که سخت تنبیه شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶

واقعا فوتسال ایران چقدر کوچیک شده که أمثال این آدم که معلوم نیست از کجا اومده توى لیگ برتر مربى شدند !! ٨ تا گل خورده میگه ما گل سریع!!! زدیم خوب معلوم حادثه بوده دیگه؟؟!! فوتسال با این آدما بیچاره شده