کد خبر : 118343
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 13:08
-

شهرزاد نصیری: این مراسم تجلیل از بهترین های لیگ بود نه تیم ملی/ دلیل حواشی را نمی فهمم

شهرزاد نصیری: این مراسم تجلیل از بهترین های لیگ بود نه تیم ملی/ دلیل حواشی را نمی فهمم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد نصیری رییس سازمان لیگ فوتسال بانوان در رابطه با مراسم تجلیل از بهترین ها و‌ عدم دعوت از فرشته کریمی بهترین بازیکن آسیا، سارا شیربیگی خانم گل آسیا و نسیمه غلامی کاپیتان تیم‌ملی در این مراسم و ایجاد حواشی بسیار در این‌ باره گفت: این مراسم تجلیل از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد نصیری رییس سازمان لیگ فوتسال بانوان در رابطه با مراسم تجلیل از بهترین ها و‌ عدم دعوت از فرشته کریمی بهترین بازیکن آسیا، سارا شیربیگی خانم گل آسیا و نسیمه غلامی کاپیتان تیم‌ملی در این مراسم و ایجاد حواشی بسیار در این‌ باره گفت: این مراسم تجلیل از بهترین های لیگ فوتسال بود نه تیم‌ملی، وقتی از نظرسنجی که از چند مربی باشگاهی گرفته و‌ اتفاق آرا به ما ثابت کرد که نسترن مقیمی از نظر همه بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ بوده چرا باید از فرشته کریمی دعوت بعمل بیاید؟

او افزود: علی رغم اینکه منکر ارزش های فنی فرشته کریمی، سارا شیربیگی و‌نسیمه غلامی نمیشوم ولی محدودیت حضور نفرات داشتیم و‌ نمیتوانستیم تعداد زیادی دعوت کنیم. ما در ۲ آیتم بهترین بازیکن و‌خانم گل قرار بود تجلیل بعمل بیاید ولی با دوندگی من به ۶ آیتم رسید. امیدوارم بازیکنان اگر قدرشناسی نمیکنند لااقل حاشیه هم ایجاد نکنند.

لیگ امسال در آستانه شروع است و‌ ما روزانه ساعت ها درگیر برنامه ریزی و‌ رتق و‌ فتق امور هستیم تا شاهد لیگی پویا باشیم و این حرف و حدیث ها و حواشی در شروع لیگ زیاد پسندیده به نظر نمیرسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

kazem جمعه , ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

باید در اون فدراسیون رو تخته کرد با این مسئولین چندین پستی همین خانم نصیری هم هیئت تهران پست دارن هم مدیر تیمهای ملی زیر ١٩ سال و بزرگسالان هستن هم مسئول برگزاری لیگ فوتسال هم تو شهرداری کار میکنن معلومه این همه سمت داری یادت میره کریمی ها و غلامی هارو اگر این بازیکنان نبود شمایی هم وجود نداشتی با این همه پست و سمت و لابی بازی همه میدونن پارتیتون آقای کفاشیانه