کد خبر : 118369
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 22:58
-

لک: اجازه نمی دهم در گیتی پسند کار غیراخلاقی رخ دهد/ نور سالن را عمدا کم نکردیم

لک: اجازه نمی دهم در گیتی پسند کار غیراخلاقی رخ دهد/ نور سالن را عمدا کم نکردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک عصر امروز پس از پیروزی پرگل برابر پارسیان شهر قدس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در گفت و گویی با خبرنگار fut5al اظهار کرد: همان‌طور که انتظار داشتیم بازی سختی انجام شد، می‌دانستیم به نتیجه‌ای که هم ما و هم تیم حریف در هفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک عصر امروز پس از پیروزی پرگل برابر پارسیان شهر قدس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در گفت و گویی با خبرنگار fut5al اظهار کرد: همان‌طور که انتظار داشتیم بازی سختی انجام شد، می‌دانستیم به نتیجه‌ای که هم ما و هم تیم حریف در هفته گذشته کسب کرده است، نمی‌توان اعتماد کرد.

وی افزود: در ابتدای بازی روی عدم تمرکز بازیکنان خود غافلگیر شدیم، اما در ادامه بازی بازگشتیم؛ با توجه به فشاری که در زمین خود به تیم‌های حریف آوردیم و مکرر تعویض کردیم، این فضا برای ما بهتر و تیم حریف خسته‌تر شد و ما توانستیم از فضا بهتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در ادامه گفت: بازی پرنشاطی بود و همه تماشاگران از بازی لذت بردند؛ مسیری که در حال طی کردن هستیم مسیر درستی است و به بازیکنان هم گفته‌ام که از آن‌چه تصور داریم و تمرین می‌کنیم فاصله‌ داریم و امید داریم این اتفاق خوب نیز رخ دهد.

وی در مورد گل‌زنی بالای گیتی‌پسند مطرح کرد: مهم موفقیت تیم است، احمدعباسی بازیکنی بوده که فصل گذشته از شرایط خود و باشگاه راضی نبوده است، ولی اکنون بسیار بانشاط در حال کار کردن و تمرین کردن است.

لک در مورد مهدی جاوید نیز بیان کرد: این بازیکن نیز یکی از بازیکنان خوب تیم ماست و امید دارم با اضافه شدن او به تیم اتفاق‌های خوبی در گیتی‌پسند رخ دهد.

وی در مورد اعتراض‌های تیم حریف به گرما و کم بودن نور سالن و این‌که این موارد از قبل برنامه‌ریزی‌ شده بوده است، ابراز داشت: شرایط برای دو تیم به‌ طور یکسان بود، ما هیچ‌گاه نور را کم نمی‌کنیم که خودمان نیز آسیب ببینیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان درباره این‌که گفته می‌شود گیتی‌پسند در شرایط زیر نور کم تمرین کرده و در بازی نیز به‌ راحتی مسابقه را برگزار کرده است، عنوان کرد: حداقل در جایی که من کار می‌کنم اجازه نمی‌دهم اتفاقات غیراخلاقی رخ دهد، به دلیل کمبود برق نور سالن این‌طور تنظیم‌ شده است و تیم حریف راجع این موضوع می‌تواند استعلام بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.