کد خبر : 118477
تاریخ انتشار : جمعه 5 مرداد 1397 - 20:18
دسته‌بندی نشده
-

ارژن یقه شهروند را در قلعه عقاب‌ها گرفت/ کام بک شهرداری ساوه با دبل حاجتی

ارژن یقه شهروند را در قلعه عقاب‌ها گرفت/ کام بک شهرداری ساوه با دبل حاجتی
روز سوم از رقابت‌هاي هفته چهارم ليگ‌برتر با نتايجي جالب توجه به پايان رسيد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از تساوی ۳ بر ۳ اهورا بهبهان و مس سنگون و پیروزی ۸ بر ۳ گیتی پسند برابر پارسیان شهر قدس، در سومین روز از هفته چهارم لیگ برتر ۵ بازی پرهیجان دیگر نیز برگزار شد که نتایج جالب توجهی نیز در آن رقم خورد.

در کرج تیم مقاومت البرز میزبان فرش‌آرا مشهد بود که توانست با ارائه یک بازی منطقی دیدار شش امتیازی خود را با پیروزی دو بر یک به پایان ببرد و جای نماینده مشهد در جدول را به پایین‌تر از خود بکشد. در این بازی برای مقاومت البرز محمدزاده و برای فرش‌آرا سروش احمدنیا گلزنی کردند.

اما در بازی تیم‌های شهروند ساری و ارژن شیراز که در سالن سید رسول حسینی برگزار می‌شد، میزبان در روزی که جواد اسفندیاری درون دروازه شیرازی‌ها خوش درخشید، در قلعه عقاب‌ها تن به شکستی تلخ داد. در این بازی که دو بر یک به سود ارژن به پایان رسید گل‌های ارژنی‌ها را مهدی زاهدی و محمدزارعی به ثمر رساندند ضمن اینکه تک گل شهروندی‌ها نیز توسط جعفرنجفی بازیکن ارژن با گل به خودی به ثمر رسید.

در ساوه نیز شهرداری برابر مقاومت قرچک به میدان رفت که با درخشش بازیکن مشهدی خود توانست به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند. شهرداری ساوه با این سه امتیاز پس از سه بازی بدون امتیاز موفق شد اولین امتیازاتش را با برتری برابر مقاومت جشن بگیرد. در این بازی که با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری به پایان رسید، ابراهیم حاجتی برای ساوه‌ای ها دبل کرد و تک گل مقاومت قرچک را محمودی به ثمر رساند.

در دیدار جنوبی‌های لیگ هم در اهواز حفاری میزبان آذرخش بندرعباس بود که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. در گرمای وحشتناک اهواز، شهاب طالبی و الیاس براتی زننده دو گل حفاری بودند تا علاسوند این سه امتیاز را در خانه نگاه دارد.

و اما در آخرین دیدار امروز نیز سوهان محمد سیما در قم میزبان تیم سن ایچ ساوه و شاگردان جواد اصغری‌مقدم بود که با وجود تلاش میزبان این بازی با تساوی صفر به صفر به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.