کد خبر : 118485
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 - 11:23
-

بی‌غم:نمی‌خواستیم بازیکنان‌مان مصدوم شوند/ امیدوارم بعد از چند سال دوباره تیم ایران قهرمان آسیا شود

بی‌غم:نمی‌خواستیم بازیکنان‌مان مصدوم شوند/ امیدوارم بعد از چند سال دوباره تیم ایران قهرمان آسیا شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درمورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون در اندونزی و همچنین بازی تدارکاتی روز گذشته در مقابل تیم واموس اندونزی که این نتیجه ۶ بر ۵ به نفع مس به پایان رسید، گفت: همانطور که اطلاع‌دارید ما سوم مرداد از تهران به دبی و از دبی به اندونزی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درمورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون در اندونزی و همچنین بازی تدارکاتی روز گذشته در مقابل تیم واموس اندونزی که این نتیجه ۶ بر ۵ به نفع مس به پایان رسید، گفت: همانطور که اطلاع‌دارید ما سوم مرداد از تهران به دبی و از دبی به اندونزی پرواز داشتیم و بعد از ۲۳ ساعت پرواز روز پنج‌شنبه به اندونزی رسیدیم.

وی افزود: با توجه به خستگی بازیکنان و طبق هماهنگی که قبلا انجام شده بود قرار بود روز جمعه ساعت ۱۴ در سالن اصلی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا یک بازی دوستانه در مقابل واموس برگزار کنیم که متاسفانه در سالن اصلی این بازی برگزار نشد و در یک سالن کوچک که ابعاد آن ۳۰ در ۱۸ بود و کف سالن هم پارکت و مناسب بازی کردن نبود بازی خود را برگزار کردیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون، یادآور شد: سعی ما در این بازی این بود که بتوانیم از ۱۴ بازیکن اصلی خود به نحوی استفاده کنیم که خستگی مسیر باعث مصدومیت‌مان نشود. خدا را شکر بازی خوبی برگزار شد و در  اول بازی ما عقب افتادیم که بازیکنان بعد از عقب افتادن توانستند به هماهنگی بهتری دست یابند و سپس ۶ بر ۳ جلو افتادیم. در نیمه دوم هم سعی کردیم تمرین ۵ نفره را در این مسابقه انجام دهیم که در نتیجه ۶ بر ۵ در مقابل واموس به پیروزی رسیدیم.

بی‌غم همچنین درمورد شرایط روحی بازیکنان تیمش، گفت: اعضای تیم در شرایط روحی خوبی به سر می‌برند همه بازیکنان با هم یکدل و متحد هستند و از نظر تاکتیکی و بدنی هم دیروز نشان دادند که خوب و آماده هستند؛ البته یکسری مشکلات تاکتیکی در تیم وجود دارد که انشاءالله سعی می کنیم در این چند روز باقی مانده به مسابقات آن را هم برطرف کنیم.

وی در پایان، عنوان کرد: امیدوارم با حضور این بازیکنان خوب و با انگیزه بتوانیم به مقام قهرمانی دست یابیم. گاهی بازیکنان بزرگ می‌خواهند به واسطه اسم‌شان قهرمان شوند اما این قضیه برای بازیکنان بزرگ ایرانی فرق دارد. بازیکنان بزرگ ما می‌خواهند با تلاش خود نتیجه بگیرند و من فکر می‌کنم هدف بازیکنان بزرگ در کنار بازیکنان جوان نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت و ان‌شاءالله بتوانیم با یک بازی خوب و حساب شده بعد از چند سال وقفه مجددا تیم‌های ایرانی را در جایگاه قهرمان باشگاه‌های آسیا بببینیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.