کد خبر : 118479
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 - 7:46
-

علاسوند: حفاری امسال با ۹۰۰میلیون بودجه بسته شده است!/ توکلی از هفته ششم به ما اضافه می‌شود

علاسوند: حفاری امسال با ۹۰۰میلیون بودجه بسته شده است!/ توکلی از هفته ششم به ما اضافه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در هر دو نیمه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و در نهایت به حق خود رسیدیم. سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با اشاره به این که حریف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در هر دو نیمه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و در نهایت به حق خود رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با اشاره به این که حریف در فاز دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشت و این موضوع کار را بر ما سخت کرد، افزود: در نیمه اول با وجود این که حملات بی‌شماری روی دروازه حریف داشتیم در لحظات پایانی توانستیم از موقعیت خود بهره ببریم و به گل برسیم.

وی با بیان این که در نیمه دوم حریف از لاک دفاعی خارج شد، تصریح کرد: در ادامه بازی فضای بیشتری در اختیار تیم ما قرار گرفت که در نهایت موفق شدیم باز هم به گل برسیم. از عملکرد بازیکنانم به ویژه جوانان تیم راضی هستم و از همه تماشاگران که ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم.

علاسوند جوان‌گرایی در تیم را از اهداف باشگاه در سال جدید دانست و گفت: هر چند در کنار این موضوع سعی کردیم از چند بازیکن با تجربه استفاده کنیم تا شان و شخصیت باشگاه حفظ شود. با توجه به این که چهار تیم برتر رقابت‌ها به مرحله پلی‌آف صعود می‌کند تمام تلاش خود را می‌کنیم تا عملکرد بهتری نسبت به سال قبل داشته باشیم.

وی در خصوص اضافه شدن فرهاد توکلی ملی‌پوش کشورمان به تیم ملی حفاری گفت: طبق صحبت‌هایی که با توکلی انجام شد این بازیکن از هفته ششم به تیم ما اضافه می‌شود.

سرمربی ملی حفاری با اشاره به این که ما یک تیم کاملا بومی هستیم و تنها ۲ بازیکن غیر بومی داریم افزود: با توجه به استعدادهای خوبی که در استان وجود دارد سعی کردیم ابتدا از بازیکنان استان استفاده کنیم و در کنار آن از چند بازیکن غیربومی همچون الیاس براتی و پیمان حفیظی بهره ببریم.

وی با بیان این که ملی حفاری ارزان‌ترین تیم بالای جدولی است و طی سه سال اخیر هر سال یک میلیارد ریال از بودجه تیم کاسته شده است به همین دلیل مجبور هستیم از بازیکنان جوان و امید خود استفاده کنیم، افزود: شاید قیمت قرارداد پنج بازیکن ما به اندازه یک بازیکن در تیم‌های دیگر است.

گفتنی است تیم ملی حفاری در چهارمین دیدار خود از سری رقابت‌های لیگ‌برتر در مصاف با آذرخش بندرعباس با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و در مکان دوم جدول جای گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.