کد خبر : 118497
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 - 15:02
-

مظفر:به کسانی که انتخاب شدند احترام بگذاریم/دوست داشتم بازیکنان تیم ملی کمی خوددارتر بودند

مظفر:به کسانی که انتخاب شدند احترام بگذاریم/دوست داشتم بازیکنان تیم ملی کمی خوددارتر بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره انتخاب خود به عنوان برترین سرمربی فوتسال بانوان ایران اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم و از کسانی که من را انتخاب کردند تشکر می‌کنم. اصولا عناوین و افتخارات تیمی بیشتر از عناوین فردی برایم اهمیت دارند. یک عنوان فردی وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوم فراموش می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره انتخاب خود به عنوان برترین سرمربی فوتسال بانوان ایران اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم و از کسانی که من را انتخاب کردند تشکر می‌کنم. اصولا عناوین و افتخارات تیمی بیشتر از عناوین فردی برایم اهمیت دارند. یک عنوان فردی وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوم فراموش می‌شود اما قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا تا آخر عمرم از یاد نمی‌رود. بنابراین ارزش چیزی که تیمی به دست می‌آید، هزاران برابر است چون مثلا موفقیت تیم ملی خوشحالی یک کشور و ملت است و دستاورد بزرگی محسوب می‌شود اما عنوان فردی برای یک نفر است.

او افزود: ضمن اینکه از این انتخاب خوشحالم اما از پیروزی‌های تیم ملی بیشتر شاد می‌شوم. مخصوصا برای ما که در ورزش تیمی کار می‌کنیم موفقیت‌های تیمی شیرین‌تر است.

مظفر در مورد ناراحتی‌ برخی از بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان از عدم دعوت به مراسم برترین‌ها بیان کرد: نمی‌توانم به جای سازمان لیگ که مسئول برگزاری مراسم بودند نظر بدهم اما دوست داشتم بازیکنان تیم ملی کمی خوددارتر بودند و با تواضع بیشتری با این مسئله برخورد می‌کردند. آن شب مراسم تقدیر از برترین‌های لیگ بود نه مراسم تقدیر از بازیکنان تیم ملی.

او در ادامه افزود: تمام کسانی که درست یا غلط به عنوان منتخبین سال گذشته انتخاب شده بودند، در مراسم حضور داشتند. اگر بنا بود تیم ملی فوتسال به خاطر موفقیت‌هایی که کسب کرده است به شکل ویژه در مراسم حضور داشته باشند، باید همه اعضای تیم ملی دعوت می‌شدند نمی‌توان فقط دو نفر را گلچین کرد بنابراین انتظار خانم کریمی و غلامی بی‌مورد است.

برترین سرمربی فوتسال بانوان با بیان این موضوع که دوست دارم به ورزش ملی فوتسال احترام گذاشته شود، گفت: آن مراسم برای تقدیر از تیم ملی نبود. آیا از اعضای تیم ملی فوتسال و فوتبال آقایان کسی دعوت شد؟ بنابراین انتظار برخی از بازیکنان کمی دور از واقعیت است. البته دوست داشتم و از خدایم بود که اعضای تیم ملی فوتسال بانوان حضور داشته باشند اما اگر قرار بر حضور بود، باید همه آن‌ها در مراسم شرکت کنند.

او در ادامه بیان کرد: از بازیکنان خواهش می‌کنم قبل از اینکه احساساتی و هیجانی شوند و مصاحبه‌هایی کنند که در شان یک بازیکن تیم ملی نیست، با بزرگترهایشان کمی مشورت کنند و بر خودشان مسلط باشند و اگر هم دلخوری‌شان باقی بود از راه‌های دیگر آن را پیگیری کنند. به نظرم قشنگ‌تر بود که در این مورد مصاحبه نکنند.

برترین سرمربی فوتسال بانوان با تاکید بر این نکته که عناوین فردی خیلی برایش مهم نیست گفت: باید بدانیم هر سال و هر لحظه زندگی متعلق به کسی است. اینکه توقع داشته باشیم همیشه جزو بهترین‌ها و در کانون توجه قرار بگیریم، امری محال است. یک روز من بهترین مربی هستم و روز دیگر کسی دیگری. همان طور که سال گذشته افراد دیگری انتخاب شدند که حق‌شان بود. ما نباید هر سال انتظار داشته باشیم همه به ما توجه کنند.

او افزود: به کسانی که انتخاب شدند، احترام بگذاریم. همه می‌دانیم که خانم مقیمی از پالایش نفت آبادان بازیکن موثری برای آن تیم بود و خیلی خوب بازی می‌کرد. خانم اعتدادی، خانم گل شده و  اظهر من الشمس است که باید در مراسم حضور داشته باشد. خانم توسلی هم با کمترین گل خورده بهترین دروازه‌بان است. خانم زینب انجم شعار بازیکن بسیار بااخلاقی است. پس شائبه‌ای در انتخاب بهترین‌ها نمی‌بینم. این انتخاب‌ها به معنی این نیست که بقیه بازیکنان بی‌اخلاق بوده یا از نظر فنی خوب نیستند.

مظفر در پایان گفت: ذره‌ای به انتخاب‌ بهترین‌ها، دیده‌ شدن دیگران و رسیدن به حق‌شان احترام بگذاریم و اگر معتقدیم که کار گروهی و تیمی است و فرد در خدمت است، باید به عناوین فردی هم احترام بگذاریم و نباید شائبه ایجاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.