کد خبر : 118548
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397 - 10:47
-

بازگشت علی طاهری به مدیریت در فوتسال

بازگشت علی طاهری به مدیریت در فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی طاهری مدیرعامل اسبق باشگاه های پست اصفهان،فولاد ماهان اصفهان و گیتی پسند اصفهان که مدتها در حاشیه قرار داشت این بار و از سال گذشته با ثبت باشگاه جدیدی بنام نامی نو مجدداً در عرصه ورزش ظاهر شد. وی که در ابتدا عنوان کرده بود به تحت هیچ شرایطی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی طاهری مدیرعامل اسبق باشگاه های پست اصفهان،فولاد ماهان اصفهان و گیتی پسند اصفهان که مدتها در حاشیه قرار داشت این بار و از سال گذشته با ثبت باشگاه جدیدی بنام نامی نو مجدداً در عرصه ورزش ظاهر شد.
وی که در ابتدا عنوان کرده بود به تحت هیچ شرایطی سراغ فوتسال نخواهد رفت اکنون تغییر موضع داده و اقدام به خرید سهمیه لیگ برتر فوتسال بانوان نموده است، که البته قابل پیش هم بینی بود.
طاهری که چندی پیش از سوی مالکان و هیات مدیره صنایع گیتی پسند از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار شده بود، پس از ماه ها تلاش موفق شد مجموعه صنایع غذایی نامی نو را برای باشگاه داری متقاعد کند تا بتواند بازهم بعنوان مدیرعامل یک باشگاه پا به میدان ورزش استان و کشور گذاشته باشد.
اکنون به نظر میرسد وی قدم به قدم به لیگ برتر فوتسال آقایان نزدیک میشود و بعید نیست در اینده ای نه چندان دور شاهد خرید سهمیه در لیگ برتر فوتسال اقایان کشور توسط او و باشگاه تازه تاسیس نامی نو باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۱۹

علی اقا طاهری یکی از مدیران خوب فوتسال است با کارنامه مشخص ، برای ایشان ارزوی موفقیت داریم

نام ... سه شنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

خدا به داد فوتسال ونامی نو برسد