کد خبر : 118566
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397 - 16:19
-

صمیمی:هم قهرمانی آسیا را می خواهم هم دستکش طلایی آسیا

صمیمی:هم قهرمانی آسیا را می خواهم هم دستکش طلایی آسیا

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«علیرضا صمیمی»، دروازه‌بان تیم فوتسال مس ورزقان و برنده دستکش طلای فصل گذشته لیگ گفت: دستکش طلایی که من در مراسم برترین‌های لیگ برتر ایران کسب کردم حاصل تلاش کل تیم فوتسال مس سونگون ورزقان بوده است چون یک دروازه‌بان هیچ‌وقت به‌تنهایی و بدون کمک تیمش نمی‌تواند در دروازه افتخارآفرینی کند

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«علیرضا صمیمی»، دروازه‌بان تیم فوتسال مس ورزقان و برنده دستکش طلای فصل گذشته لیگ گفت: دستکش طلایی که من در مراسم برترین‌های لیگ برتر ایران کسب کردم حاصل تلاش کل تیم فوتسال مس سونگون ورزقان بوده است چون یک دروازه‌بان هیچ‌وقت به‌تنهایی و بدون کمک تیمش نمی‌تواند در دروازه افتخارآفرینی کند و به همین دلیل این افتخار متعلق به کل مجموعه مس سونگون است.

او ادامه داد: ما در سه سال گذشته عنوان کمترین گل خورده را داشته‌ایم و امیدواریم که در مسابقات آسیایی نیز این افتخار را کسب کنیم. با توجه به آمادگی که در خودم و دیگر بازیکنان تیم می‌بینم امیدوارم بتوانیم هم دستکش طلای مسابقات آسیایی و هم عنوان قهرمانی این مسابقات را با هم به ایران بیاوریم.

صمیمی تأکید کرد: البته هم به‌خاطر انتظارات زیادی که در حال حاضر وجود دارد و هم به این دلیل که در مسابقات آسیایی تنها عنوان قهرمانی است که تیم را راضی می‌کند، شرایط سختی را پیشِ رو داریم ولی هدف ما قهرمانی است. امیدوارم بتوانیم این قهرمانی را برای مجموعه مس، کارکنان مس سونگون، مردم آذربایجان و مردم ایران به ارمغان بیاوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.