کد خبر : 118523
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397 - 9:47
-

قلی زاده:کیفیت توپ‌های لیگ برتر فوتسال افتضاح است/ ناهماهنگی ها با هیات فوتبال قم رفع شده است

قلی زاده:کیفیت توپ‌های لیگ برتر فوتسال افتضاح است/ ناهماهنگی ها با هیات فوتبال قم رفع شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده با اشاره به وضعیت توپ‌های لیگ برتر فوتسال گفت: سه توپ ما در تمرین پاره شد و یکی دیگر هم در جریان مسابقات لیگ برتر. کیفیت توپهای این فصل افتضاح بوده و به قول یکی از بازیکنان این توپها مثل «شیطونک» است. وی افزود: ما ۱۵ توپ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده با اشاره به وضعیت توپ‌های لیگ برتر فوتسال گفت: سه توپ ما در تمرین پاره شد و یکی دیگر هم در جریان مسابقات لیگ برتر. کیفیت توپهای این فصل افتضاح بوده و به قول یکی از بازیکنان این توپها مثل «شیطونک» است.

وی افزود: ما ۱۵ توپ خریدیم و برای آن هزینه کرده ایم ولی الان که هفته چهارم تمام شده، چهار توپ را از دست داده ایم. امیدوارم مسئولان یک فکری بکنند. ان شاءالله که توپها را عوض کنند و از همان توپهای سال قبل استفاده شود.

مدیرعامل تیم سوهان قم درباره ناراحتی بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی و تعطیلی تمرینات تصریح کرد: قطعا در پرداخت دستمزد، مشکلاتی داریم. ما با چند جا صحبت کرده ایم و فکر می کنم بر سر مسائل مالی به توافق برسیم. مسئولان استان هم از تیم حمایت می کنند. درباره تعطیلی تمرینات هم باید بگویم که این تصمیم به خاطر تعطیلی دو هفته ای لیگ گرفته شده و بازیکنان چند روزی استراحت خواهند داشت.

قلی زاده در پایان درباره مشکلاتی که در میزبانی تیم سوهان قم از تیم سن ایچ در هفته چهارم ایجاد شده بود، گفت: این مشکل ریشه در عدم هماهنگی و سوء تفاهم داشت. قبل از شروع مسابقات، هیات فوتبال صورت جلسه ای را امضا کرده بود که بر اساس آن باید شرایط مسابقه اعم از سالن بازی، آمبولانس و سایر موارد را فراهم کند. روز جمعه عدم هماهنگی صورت گرفت. سرپرست تیم تصور می کرد هیات فوتبال این کارها را انجام می دهد و هیات فوتبال هم همین تصور را نسبت به سرپرست تیم داشت. ناهماهنگی ها رفع شده و دیگر شاهد این مشکلات نیستیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.