کد خبر : 118563
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397 - 16:17
-

کافی:مس در حال حاضر در بهترین حالت خود قرار دارد/ امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم

کافی:مس در حال حاضر در بهترین حالت خود قرار دارد/ امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«محمدرضا کافی»، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان درباره وضعیت کنونی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تیم فوتسال مس ورزقان که قهرمان سال گذشته لیگ هم بوده است، شاکله اصلی خود را حفظ کرده و قرارداد بازیکنانی که در سال گذشته همراه تیم بودند، تمدید شده است. این تیم ماحصل دو

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«محمدرضا کافی»، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان درباره وضعیت کنونی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تیم فوتسال مس ورزقان که قهرمان سال گذشته لیگ هم بوده است، شاکله اصلی خود را حفظ کرده و قرارداد بازیکنانی که در سال گذشته همراه تیم بودند، تمدید شده است. این تیم ماحصل دو سال تلاش پی‌درپی در چشم‌انداز قهرمانی لیگ است. ما تاکنون برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای کسب این افتخارات داشته‌ایم و این برنامه‌ریزی‌ها همچنان ادامه دارد. اردوهای آماده‌سازی بسیار خوبی داشتیم و به‌رغم این‌که نتوانستیم اردوی خارج از کشور داشته باشیم ولی تلاش کردیم از امکانات موجود بیشترین استفاده را بکنیم و در حال حاضر تیم در بهترین حالت خود قرار دارد.

او ادامه داد: سال گذشته اتفاق بسیار خوبی افتاد و با همدلی همه مسئولان ازجمله مسئولان ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران، مسئولان ارشد شهرستان ورزقان و مجتمع مس سونگون، هیأت فوتسال استان آذربایجان شرقی، اداره ورزش و جوانان این استان و دیگر عزیزان قهرمانی نصیب تیم فوتسال مس سونگون ورزقان شد. قهرمانی که سال گذشته کسب شد با توجه به پتانسیل‌هایی که وجود داشت دور از دسترس نبود و همه دست به دست هم دادند و این اتفاق خوب افتاد. ما سال گذشته سه هفته مانده به پایان لیگ با بهترین نتایج مثل کمترین گل خورده، بیشترین برد و کمترین باخت قهرمان ایران شدیم.

کافی تأکید کرد: در حال حاضر هم با همان آمادگی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شویم. امیدوارم بتوانیم دل مردم‌مان را شاد کنیم و بتوانیم این قهرمانی را که چند سالی است نصیب کشورمان نشده، به کشور برگردانیم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان درباره اضافه شدن دو بازیکن کمکی به تیم فوتسال مس هم گفت: بازیکنانی که به‌صورت کمکی به تیم اضافه شده‌اند جزو بهترین بازیکنان جهان هستند. آقای حسن‌زاده بهترین بازیکن آسیا و آقای طیبی بهترین گل‌زن فوتسال است. این دو بازیکن در کنار تیم فوتسال سونگون ورزقان که بازیکنان بسیار خوب و درخشانی دارد، می‌توانند افتخار کسب کند.

کافی در پایان گفت: طلب دعای خیر مردم و مسئولان را داریم تا بتوانیم بهترین‌ها را برای کشور رقم بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.