کد خبر : 118572
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1397 - 11:25
-

لیگ بلاتکلیف فوتسال بانوان/ خبری از پخش تلویزیونی و اسپانسر نیست

لیگ بلاتکلیف فوتسال بانوان/ خبری از پخش تلویزیونی و اسپانسر نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، طبق برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ فوتسال قرار بود که لیگ برتر فوتسال بانوان از تاریخ پنجم مرداد ماه با حضور ۱۴ تیم شروع شود اما به خاطر  وضعیت نامشخص بعضی از تیم‌ها تاریخ آغاز این لیگ تا ۱۲ مرداد ماه به تعویق افتاد. تیم‌هایی که در خرداد ماه ۱۳۹۷ برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، طبق برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ فوتسال قرار بود که لیگ برتر فوتسال بانوان از تاریخ پنجم مرداد ماه با حضور ۱۴ تیم شروع شود اما به خاطر  وضعیت نامشخص بعضی از تیم‌ها تاریخ آغاز این لیگ تا ۱۲ مرداد ماه به تعویق افتاد. تیم‌هایی که در خرداد ماه ۱۳۹۷ برای حضور در لیگ  فوتسال بانوان اعلام آمادگی کرده بودند و حتی هفته آغازین رقابت‌هایشان هم  قرعه‌کشی شده بود، اکنون درگیر و دار جذب اسپانسر و عقد قرارداد کادر فنی و بازیکنان خود هستند و حتی تمدید زمان نقل و انتقالات هم گره‌ای از کارشان باز نکرد. در این میان برخی از تیم‌ها مثل سیه‌جامگان خراسان رضوی در شرایطی که بیش از نصف مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرش را پرداخت نکرده بود به دنبال انتقال امتیاز این تیم به شهر دیگری بود تا اینکه با ورود هیئت فوتبال خراسان رضوی  امتیاز تیم را برای  حداقل یک فصل دیگر در خراسان رضوی ماندگار شد.

فرشته کریمی بازیکن تیم دانشگاه آزاد در فصل گذشته در این‌باره گفت: هنور تکلیفمان مشخص نیست، دانشگاه آزاد نه ثبت قرارداد می‌کند  و نه تیمداری وحتی از اسپانسری که کار را با او شروع کردیم خبری نیست. هنوز وضعیت برخی از تیم ها مشخص نیست،  دانشگاه آزاد که  یک تیم است و پنج بازیکن ملی پوش دارد اما هنوز مشخص نیست که به لیگ تیم می‌دهد یا نه.

شهرزاد مظفر سرمربی مطرح فوتسال بانوان نیز در این زمینه گفت: “شرایط اقتصادی به وجود آمده در نحوه تیمداری باشگاه‌ها اخلال ایجاد کرده است.

در شرایطی که تیم‌ها در دقیقه نود تکلیفشان مشخص می‌شود، زمانی برای برگزاری اردوی آماده سازی و تمرین وجود ندارند تا بدون آمادگی فنی و هماهنگی لازم رقابت‌هایشان را شروع کنند در چنین شرایطی اگر خوشبین باشیم  می‌توان گفت دو هفته ابتدایی  لیگ نقش اردوی آماده سازی و بازی تدارکاتی‌شان را دارد.این موضوع به نوبه خود در کیفیت لیگی که باید پتشتوانه ای برای تکرار قهرمانی‌های تیم ملی در آسیا و حتی پیشرفت در جهان باشد تاثیر منفی به جای می‌گذارد.  در حالی که روال عادی و استاندارد برای برگزاری چنین ماراتنی تعیین تکلیف تیم‌ها در زمان مشخص نقل و انتقال و شروع تمرینات آماده سازی حدود یک ماه پیش از آغاز لیگ است.

مظفر در این مورد گفت: همیشه این مشکل را داریم و برخی تیم‌ها در دقیقه نود و دو روز قبل از آغاز  لیگ بسته شده و هفته اول را بازی کردند که این  مساله خوب نیست ولی تیم ها چاره‌ای ندارند وقتی اسپانسر پیدا نمی‌کنند، کسی نیست. وقتی باشگاه و سالن ندارند و بازیکنان قرار داد نبسته‌اند چگونه می‌شود تمرین را شروع کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.