کد خبر : 118590
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 - 10:11
-

جاوید:امیدوارم تا آغاز جام باشگاه های آسیا به آمادگی کامل برسم/جام قطعا مدعیانی بزرگ تر از بانک بیروت دارد

جاوید:امیدوارم تا آغاز جام باشگاه های آسیا به آمادگی کامل برسم/جام قطعا مدعیانی بزرگ تر از بانک بیروت دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید درباره شرایط تیم فوتسال بانک بیروت لبنان برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا اظهار داشت: سه هفته است که در تمرینات تیم بانک بیروت شرکت می کنم. ما اردویی ۱۰ روزه در صربستان و اردوی یک هفته ای در لبنان داشتیم. از حدود یک هفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید درباره شرایط تیم فوتسال بانک بیروت لبنان برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا اظهار داشت: سه هفته است که در تمرینات تیم بانک بیروت شرکت می کنم. ما اردویی ۱۰ روزه در صربستان و اردوی یک هفته ای در لبنان داشتیم. از حدود یک هفته پیش نیز به اندونزی آمده ایم و منتظر آغاز مسابقات هستیم.

وی در مورد مصدومیت خود گفت: حدوداً ۱۲ روز در تمرینات غایب بودم و اجازه تمرین به من داده نمی شد. دو روز پیش تمرینات سبک را شروع کردم و امیدوارم تا آغاز بازی ها به آمادگی کامل برسم.

ملی پوش ایرانی تیم بانک بیروت در پاسخ به این پرسش که آیا نماینده لبنان می تواند به مراحل پایانی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا برسد یا خیر، تصریح کرد: تیم مدعی و شایسته ای داریم، اما این جام قطعاً مدعیانی بزرگ تر از بانک بیروت دارد. امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم و شرایط خوبی در رقابت های آسیایی داشته باشیم. اگر کمی خوش شانس باشیم، می توانیم به مراحل نهایی مسابقات برسیم. با این حال فکر می کنم بانک بیروت بازی های قابل قبولی را در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا ارائه می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.