کد خبر : 118605
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 - 12:56
-

صانعی:به خاطر بخش‌نامه وزارت ورزش بازی برزیل لغو شد!/ عراقی‌ها هم از ما ناراحت شدند/برای مسابقات آرژانتین نمی‌توانم قولی بدهم

صانعی:به خاطر بخش‌نامه وزارت ورزش بازی برزیل لغو شد!/ عراقی‌ها هم از ما ناراحت شدند/برای مسابقات آرژانتین نمی‌توانم قولی بدهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد بخشنامه اخیر وزارت ورزش مبنی بر برگزار نشدن اردوهای تدارکاتی در خارج از کشور گفت: قبل از صادر شدن این بخشنامه ما این پیش‌بینی را کرده بودیم. به این دلیل که وزارت ورزش قبل از صادر شدن بخشنامه جدید در یک بخشنامه دیگری در مورد کاهش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد بخشنامه اخیر وزارت ورزش مبنی بر برگزار نشدن اردوهای تدارکاتی در خارج از کشور گفت: قبل از صادر شدن این بخشنامه ما این پیش‌بینی را کرده بودیم. به این دلیل که وزارت ورزش قبل از صادر شدن بخشنامه جدید در یک بخشنامه دیگری در مورد کاهش هزینه‌های اردوهای خارجی دستور داده بودو همان‌طور که قرار بود ما دو بازی تدارکاتی در برزیل داشته باشیم، به دلیل همان بخشنامه اول این بازی لغو شد.

وی در ادامه گفت: بعد از لغو شدن بازی با برزیل طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، قرار بود ما دو بازی در عراق برگزار کنیم و در دو بازی هم عراقی‌ها در ایران حضور داشته باشند که دو بازی ما در عراق به دلیل صادر شدن بخشنامه اول لغو شد که از این موضوع فدراسیون عراق از دست ما خیلی ناراحت شدند و تا به امروز پاسخ ندادند که در ایران بازی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه این تیم بازی تدارکاتی نداشته، آیا هنوز هم می‌توان امیدوار بود که در المپیک آرژانتین موفق شود، گفت: به هر حال با توجه به وضعیت پیش‌آمده مطمئن باشید که این موضوع روی تیم اثر می‌گذارد. ما اکنون با تیمی روبرو هستیم که در دور نهایی ۲۰ نفر بازیکن اصلی دارد که نتوانستند بازی تدارکاتی داشته باشند. قبل از این موضوع پیش‌بینی کرده بودیم با ۲۰ نفر بازیکن اصلی خود ۶ بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی برزیل، روسیه، عراق و تایلند داشته باشیم.

صانعی افزود: قاعدتاً وقتی بازی تدارکاتی برگزار نشود، نمی‌توان از آن تیم توقعی داشت البته ما سعی خودمان را می‌کنیم که نتایج خوبی به دست آوریم. کادر فنی با این وضعیت نمی‌تواند ارزیابی دقیقی از این بازیکنان داشته باشد و برایمان ارزیابی کردن این بازیکنان سخت است. شما ببینید تیم عراق قرار است ۱۰ روز در برزیل اردو برگزار کند، قطعاً این تیم وضعیت بهتری نسبت به تیم ایران در مسابقات المپیک آرژانتین دارد.

وی گفت: به هر حال تمام تلاش خود را می‌کنیم با توجه به شرایط به‌وجودآمده نتایج خوبی کسب کنیم، اما نمی‌توانم قولی نسبت به عملکرد بازیکنان در این مسابقات بدهم. برگزار نشدن بازی‌های تدارکاتی این تیم توانسته در ارزیابی کادر فنی نسبت به بازیکنان تأثیرگذار باشد که آنها نتوانند در انتخاب بازیکنان یک انتخاب خوبی داشته باشند. به هر صورت امیدوارم این انتخاب خوب باشد.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال در پایان گفت: فعلا اردوهای این تیم به دلیل برگزاری مسابقات لیگ برتر امیدها در ساری تعطیل است، به این دلیل که اکثر این بازیکنان در ان لیگ حضور دارند و ان‌شاءالله از هفته آینده مجدداً اردوی خود را برگزار می‌کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.