کد خبر : 118648
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 9:59
-

حمله مس به طلای آسیا

حمله مس به طلای آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نهمین دوره جام باشگاه های فوتسال آسیا از امروز به میزبانی اندونزی برگزار می شود. تیم مس سونگون قهرمان دوره قبل لیگ برتر نماینده ایران در این مسابقات است و با طی کردن مراحل اماده سازی مختلف و جذب بازیکنان مورد نیاز کادرفنی، از شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نهمین دوره جام باشگاه های فوتسال آسیا از امروز به میزبانی اندونزی برگزار می شود. تیم مس سونگون قهرمان دوره قبل لیگ برتر نماینده ایران در این مسابقات است و با طی کردن مراحل اماده سازی مختلف و جذب بازیکنان مورد نیاز کادرفنی، از شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است.

مس، مجهز در آسیا

مسی ها بدون مشکلات مالی و با شرایط مطلوب پای به این رقابتها می گذارند.این تیم یک هفته زودتر از آغاز بازی اش در این مسابقات راهی اندونزی شد تا هم شرایط را برای حضورش در این مسابقات بدون مشکل فراهم کند و هم بازی دوستانه را برگزار کند که در مقابل واموس اندنزی به پیروزی ۶ بر۵ رسید.مسی ها با جذب حسین طیبی و اصغر حسن زاده دو ستاره کنونی فوتسال آسیا امید زیادی دارند تا پس از دو دوره ناکامی نمانیده ایران در این مسابقات، اینبار جام قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

حمله به رکوردشکنی

در ۸ دوره قبلی سه بار تیم های ایرانی، سه بار تیم های ژاپنی و دوبار تیم های تایلندی قهرمان مسابقات شده اند. جالب اینکه قهرمانی ایرانی ها توسط سه تیم مختف یعنی فولاد ماهان اصفهان،گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی رقم خورده اما هر سه قهرمانی ژاپن توسط ناگویا و هر دو قهرمانی تایلند توسط چونبوری بدست آمده است.

مشکل غذا در اندونزی

یکی از مشلات همیشگی تیم های ایرانی در بازی هایی که در شرق آسیا برگزار می شود مشکل تغذیه است که متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا توجهی به آن ندارد.این مشکلات این دوره هم وجود دارد و بنا بر ادعای عباس ترابیان مشاور باشگاه مس سونگون  کیفیت غذا نامناسب است و غذاهایی که در این هتل سرو می‌شود مخصوص شرق آسیاست و با غذاهایی که ما در غرب آسیا داریم کاملاً متفاوت است و تیم‌هایی مثل لبنان، امارات، ازبکستان، تاجیکستان و ایران از این کیفیت غذا ناراضی هستند.  نسبت به این موضوع تیم ایران اعتراض خود را رسماً به نمایندگان AFC اعلام کرد.

حریف ناشناخته مس

تیم مس سونگون از فردا مسابقات خود در این بازی ها را آغاز می کند که تیم سپیر تاچیکستان حریف اول نماینده ایران است.گرچه به نظر می رسد این تیم دردسری برای شاگردان حمید بی غم درست نکند با این حال ناشناخته بودن  این تیم باعث نگرانی های مسی ها شده است.بی غم در این خصوص می گوید: اولین بازی ما با سیپر تاجیکستان است که دو بازیکن ایرانی هم دارد. متاسفانه از تیم آنها فیلمی به دست نیاورده ایم و آنالیزی نداریم ولی امیدوارم با سرسختی و همت بازیکنان شروع خوبی در تورنمنت داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره میزان شناختش از سایر تیم ها گفت: نسبت به تیم بانک بیروت شناخت داریم و یک فیلم از این تیم تماشا کرده ایم. نسبت به نماینده ژاپن که سه برزیلی دارد.  همچنین تیم چونبوری قهرمان دو دوره بازی ها شناخت داریم.

حریف قدرتمند مس

تیم بانک بیروت لبنان که مهدی جاوید بهترین بازیکن لیگ ۹۶ را در اختیار دارد از تیم های قدرتمند این دوره است که همگروه مس در این مسابقات است.جاوید درباره شرایط این تیم می گوید: سه هفته است که در تمرینات تیم بانک بیروت شرکت می کنم. ما اردویی ۱۰ روزه در صربستان و اردوی یک هفته ای در لبنان داشتیم. از حدود یک هفته پیش نیز به اندونزی آمده ایم و منتظر آغاز مسابقات هستیم.حدوداً ۱۲ روز در به دلیل مصدومیت تمرینات غایب بودم و اجازه تمرین به من داده نمی شد. دو روز پیش تمرینات سبک را شروع کردم و امیدوارم تا آغاز بازی ها به آمادگی کامل برسم. تیم مدعی و شایسته ای داریم، اما این جام قطعاً مدعیانی بزرگ تر از بانک بیروت دارد. امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم و شرایط خوبی در رقابت های آسیایی داشته باشیم. اگر کمی خوش شانس باشیم، می توانیم به مراحل نهایی مسابقات برسیم. با این حال فکر می کنم بانک بیروت بازی های قابل قبولی را در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا ارائه می کند.

همه قهرمانان جام باشگاه های آسیا

در زیر مروری داریم بر قهرمانان ادوار این رقابتها:

دوره اول(سال۲۰۱۰):فولاد ماهان ایران

دوره دوم(۲۰۱۱): ناگویا ژاپن

دوره سوم(۲۰۱۲): گیتی پسند ایران

دوره چهارم(۲۰۱۳):چونبوری تایلند

دوره پنجم(۲۰۱۴):ناگویا ژاپن

دوره ششم(۲۰۱۵):تاسیسات دریایی ایران

دوره هفتم(۲۰۱۶):ناگویا ژاپن

دوره هشتم(۲۰۱۷): چونبوری تایلند

برنامه بازی های امروز

گروه اول : ساعت ۱۱:۳۰

ویکتوریا میانمار – واموس اندونزی

گروه اول- ساعت ۱۵:۳۰

ناگویا ژاپن – دالیان چین

گروه دوم- ساعت ۱۱:۳۰

جیونجیو کره جنوبی – تای‌سون‌نام ویتنام

گروه دوم- ساعت ۱۵:۳۰

الظفره امارات- نفت الوسط عراق

 

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.