کد خبر : 118729
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1397 - 10:18
-

حمید بی‌غم: بازی بعدی به مراتب بهتر خواهیم بود

حمید بی‌غم: بازی بعدی به مراتب بهتر خواهیم بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس ورزقان دیروز موفق شد در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا، با نتیجه ۹ بر ۲ از سد سیپر تاجیکستان بگذرد. حمید بی‌غم در نشست خبری پس از این بازی گفت: معمولاً در بازی اول شما با مشکلاتی مواجه هستید چون کسی نمی‌داند چه اتفاقی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس ورزقان دیروز موفق شد در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا، با نتیجه ۹ بر ۲ از سد سیپر تاجیکستان بگذرد.

حمید بی‌غم در نشست خبری پس از این بازی گفت: معمولاً در بازی اول شما با مشکلاتی مواجه هستید چون کسی نمی‌داند چه اتفاقی رخ می‌دهد، اما با این حال تلاش‌ کردیم از همه بازیکنان خود استفاده کنیم و همچنین بازی‌ حریف را بشناسیم. در مجموع از تیمم راضی هستم و فکر می‌کنم بازی بعدی به مراتب از دیدار مقابل سیپر بهتر خواهیم بود. ما بازی دوم این گروه را تماشا می‌کنیم و تیم آلمالیک را آنالیز خواهیم کرد.

بنیامین اقبالی سرمربی ایرانی تیم سیپر هم پس از شکست سنگین مقابل مس گفت: این برای ما یک بازی خوب بود و می‌توانیم چیزهای زیادی از این مسابقه یاد بگیریم. برای همکارانم در ایران آرزوی بهترین‌ها را دارم.

وی با بیان اینکه تیمش تمام تلاش خود را در دیدارهای آتی به کار می‌گیرد، تصریح کرد: بازی بعدی ما مقابل بانک بیروت خواهد بود و این تیم را تا حدودی بررسی کرده‌ایم، اما هنوز خیلی خوب به آنالیز بانک بیروت نپرداخته‌ایم. امیدوارم زمان کافی را برای آنالیز این تیم داشته باشیم و بتوانیم بهترین عملکرد خود را مقابل بانک بیروت ارائه کنیم.

مس ورزقان و سیپر در دومین دیدار خود در جام باشگاه‌های آسیا، روز شنبه به ترتیب به مصاف تیم ازبکستان و بانک بیروت خواهند رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.