کد خبر : 118891
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1397 - 16:00
-

سنگ‌سفیدی: هدفی جز قهرمانی نداریم/ حریف بعدی ما تیم ملی ازبکستان است

سنگ‌سفیدی: هدفی جز قهرمانی نداریم/ حریف بعدی ما تیم ملی ازبکستان است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره پیروزی ۹ بر ۲ مس سونگون مقابل تیم سیپر تاجیکستان در اولین دیدار مس در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت: بازی اول در هر تورنمنت سخت است، چون تیم‌ها شناختی از هم ندارند. سیپر دو بازیکن ایرانی در ترکیب داشت و ما با تجربه‌ای که داشتیم، این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره پیروزی ۹ بر ۲ مس سونگون مقابل تیم سیپر تاجیکستان در اولین دیدار مس در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت: بازی اول در هر تورنمنت سخت است، چون تیم‌ها شناختی از هم ندارند. سیپر دو بازیکن ایرانی در ترکیب داشت و ما با تجربه‌ای که داشتیم، این تیم را کنترل کردیم و در ادامه بازی به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. خدا را شکر سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم و صدرنشین گروه D شدیم.

وی در مورد شرایط تیم مس سونگون اظهار داشت: شرایط خوبی بر تیم حاکم است و همه بازیکنان با هم رفیق هستند. همه برای یک هدف می‌جنگیم و به جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

بازیکن ملی‌پوش تیم مس سونگون درخصوص شرایط غذایی تیم در اندونزی (میزبان رقابت‌ها) تصریح کرد: مشکل غذایی آنچنانی نداریم و طبع غذا در اندونزی با طبع ایرانیان سازگار است. مشکلاتی در این خصوص داریم، اما می‌خواهیم نیمه پُر لیوان را ببینیم!

سنگ‌سفیدی درباره مصاف روز شنبه سونگونی‌ها مقابل تیم AGMK ازبکستان خاطرنشان کرد: حریف ما همان تیم ملی ازبکستان است. چون به جز یک نفر، بقیه بازیکنان در تیم ملی ازبکستان بازی می‌کنند. AGMK تیمی خوب، فیزیکی و تاکتیک‌پذیر است و در جلسه آنالیز تیم، با نقاط ضعف و قوت حریف آشنا می‌شویم تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم و به نتیجه دلخواه برسیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پلاتینی جمعه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵

آقای سنگسفیدی! امیدوارم فراموش نکنی بعد از خدا تمامی موفقیتهای زندگیت رو مدیون کی هستی!!!