کد خبر : 118970
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1397 - 12:09
-

سفر ناظم الشریعه و صانعی به اندونزی برای تماشای جام باشگاه های آسیا

سفر ناظم الشریعه و صانعی به اندونزی برای تماشای جام باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه بعد از دو پیروزی که تیم فوتسال مس سونگون در مقابل تاجیکستان و ازبکستان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا داشتند، گفت:  تیم مس با توجه به اینکه بازی تدارکاتی نداشتند توانستند این بازی‌ها را  به خوبی شروع کنند و به این دو بازی به چشم بازیهای تدارکاتی نگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه بعد از دو پیروزی که تیم فوتسال مس سونگون در مقابل تاجیکستان و ازبکستان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا داشتند، گفت:  تیم مس با توجه به اینکه بازی تدارکاتی نداشتند توانستند این بازی‌ها را  به خوبی شروع کنند و به این دو بازی به چشم بازیهای تدارکاتی نگاه کردند و عملکرد خوب هماهنگی داشتند.

وی در ادامه گفت:‌ من مطمئنم با این عملکردی که بازیکنان مس در این دو بازی داشتند آنها می توانند قهرمان فوتسال جام باشگاه‌های آسیا شوند و این قهرمانی دور از دسترس نیست. البته کار کمی سخت است اما با تلاشی که از کادر فنی و بازیکنان این تیم سراغ دارم مطمئنم آنها می‌توانند وقفه‌ چند ساله که تیم‌های ایرانی نتوانستند قهرمان جام باشگاه‌ها شوند، را جبران می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: طبق هماهنگی‌ها‌ی که با فدراسیون فوتبال شده قرار است از مرحله حذفی من به اتفاق علی صانعی سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال در کنار مس و بازیکنان تیم ملی باشیم و از نزدیک این بازیها را شاهد باشیم. البته رفتن ما به این مسابقات دلیل دارد و آن هم این است که بازیکنان ملی‌پوش زیادی مانند مهدی جاوید، فرهاد توکلی، قدرت بهادری، اصغر حسن‌زاده، علیرضا صمیمی، سنگ‌سفیدی، احمدی، طیبی و …در این مسابقات  با تیمهای مختلفی حضور دارند و باید آنها را از نزدیک زیر نظر داشته باشیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم تیم مس نماینده ایران در این رقابت‌ها قهرمان شوند و از تلاشی که از مدیران باشگاه مس، بازیکنان و کادر فنی سراغ دارم مطمئنم آنها یک بار دیگر فوتسال ایران را سربلند و با قهرمانی در جام باشگاهها آسیا به ایران باز می‌گردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.