کد خبر : 118988
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1397 - 16:04
-

فلاح:تلاش زیادی کردیم به ناگویا گل بزنیم/برای اولین بار است یک تیم از اندونزی صعود می کند

فلاح:تلاش زیادی کردیم به ناگویا گل بزنیم/برای اولین بار است یک تیم از اندونزی صعود می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در گروه A مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا امروز تیم واموس اندونزی به مصاف ناگویا ژاپن رفت و با ۴ گل شکست خورد با این حال تیم واموس بعد از ناگویا به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. رضا فلاح زاده سرمربی ایرانی تیم واموس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در گروه A مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا امروز تیم واموس اندونزی به مصاف ناگویا ژاپن رفت و با ۴ گل شکست خورد با این حال تیم واموس بعد از ناگویا به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

رضا فلاح زاده سرمربی ایرانی تیم واموس بعد از این بازی گفت: ما تلاش زیادی کردیم تا به ناگویا گل بزنیم ولی نتوانستیم. این خیلی دشوار بود. به ناگویا تبریک می گویم. برای آنها بهترین آرزوها را داریم. شاید در زمان دیگری بتوانیم ناگویا را شکست بدهیم.

وی افزود: برای اولین بار است که یک تیم فوتسال اندونزی به مرحله حذفی می رسد و این، احساس بسیار خوبی است. بازیکنانم تجربه زیادی ندارند اما در بازی بعد تلاشمان را بیشتر می کنیم.

فلاح زاده در پایان گفت: می خواهم از هواداران اندونزیایی عذرخواهی کنم. ما امروز نتوانستیم برنده شویم ولی در بازی بعد عملکردمان بهبود می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.