کد خبر : 119106
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1397 - 14:42
دسته‌بندی نشده
-

بی‌غم: به اهداف‌مان رسیده‌ایم/ سرمربی بانک بیروت: برای اولین بار یک تیم ایرانی وقت تلف می‌کرد

بی‌غم: به اهداف‌مان رسیده‌ایم/ سرمربی بانک بیروت: برای اولین بار یک تیم ایرانی وقت تلف می‌کرد
پس از پیروزی تیم فوتسال مس سونگون مقابل بانک بیروت و صعود به عنوان سرگروه، سرمربیان دو تیم، اظهارنظرهای متفاوتی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون ایران با پیروزی ۳ بر یک مقابل بانک بیروت لبنان، با صدرنشینی در گروه D مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به استقبال مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌ها رفت. نماینده لبنان هم در این گروه دوم شد و به  جمع هشت تیم پایانی راه یافت.

حمید بی‌غم در نشست خبری پس از این دیدار گفت: این یکی از بهترین بازی‌هایی بود که مقابل حریفان ارائه کردیم. هر دو تیم درگیرانه و تکنیکی بازی کردند که این بسیار خوب بود. هدف  اصلی ما این بود که بدون استرس بازی کنیم و بازیکنی کارتی دریافت نکند تا بتوانیم از همه آنها در مراحل بعد استفاده کنیم.

وی ادامه داد: باور دارم که به هر چیزی که در ذهن‌ خود داشتیم، رسیده‌ایم. برای بازی بعدی، شاید به مصاف نماینده قرقیزستان (اف سی ارم) برویم که این تیم را آنالیز کرده و به خوبی می‌شناسیم. فکر نمی‌کنم روز بدی مقابل این تیم داشته باشیم.

همچنین دژان ددویچ سرمربی بانک بیروت در خصوص این مسابقه اظهار داشت: هم خوشحالم و هم خوشحال نیستم. خوشحالم چون خوب بازی کردیم و خوشحال نیستم، چون شکست خوردیم، در حالی که تیم ما در نیمه دوم بازی بسیار خوبی ارائه کرد. ما موقعیت‌های بسیاری داشتیم، اما امروز شانس با مس سونگون یار بود. برای اولین بار، یک تیم ایرانی مشغول اتلاف وقت بود. شاید این استراتژی تیم حریف بود.

مس سونگون در مرحله یک‌چهارم پایانی به مصاف تیم دوم گروه C (اف سی ارم قرقیزستان یا السیلیای قطر) می‌رود و بانک بیروت به احتمال فراوان مقابل چونبوری تایلند صف‌آرایی می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.