کد خبر : 119248
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 16:45
-

کوهستانی سه جلسه محروم شد، پورجاوید یک جلسه

کوهستانی سه جلسه محروم شد، پورجاوید یک جلسه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم مقاومت قرچک و سوهان محمد سیما قم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شد و از سوی علی مسعودی، سرپرست تیم سوهان محمد قم  تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، رخ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم مقاومت قرچک و سوهان محمد سیما قم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شد و از سوی علی مسعودی، سرپرست تیم سوهان محمد قم  تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

محمد کوهستانی، بازیکن تیم سوهان محمد سیما قم به دلیل درگیری و رفتار غیر ورزشی بازیکن تیم مقابل و رفتار زننده با تماشاگران که منجر به اخراجش شد، به سه جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رای قابل تجدید نظر است.)

همچنین حمیدرضا پورجاوید، بازیکن تیم مقاومت قرچک به دلیل درگیری با بازیکن تیم مقابل و رفتار غیر ورزشی که منجر به اخراجش شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جعفر عابدی، مسئول رسانه‌ای تیم سوهان محمد سیما قم به دلیل رفتار غیر ورزشی با نماینده فدراسیون به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رسول قلی‌زاده، مدیرعامل تیم سوهان محمد سیما قم به دلیل رفتار غیر ورزشی واهانت به نماینده فدراسیون به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم مقاومت قرچک به دلیل جلوگیری از خروج بازیکنان اخراجی از سوی تماشاگران که سبب وقفه در ادامه مسابقه شد، به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کلیه آرای فوق قطعی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.