کد خبر : 119463
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 16:38
-

گیتی پسند آمد،سکوها پر شد/عالیقدر خوشحالی کرد،عراقی زاده کتک خورد!

گیتی پسند آمد،سکوها پر شد/عالیقدر خوشحالی کرد،عراقی زاده کتک خورد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پنجم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی آغاز شد که دو تیم مقاومت قرچک و گیتی پسند اصفهان در سالن هفتم تیر قرچک بازی مهم و پر حاشیه ای داشتند. تیم مقاومت چند بازیکن اصلی خودش رو به نام های نجف زندی، پور جاوید، گراوند، قبادی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پنجم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی آغاز شد که دو تیم مقاومت قرچک و گیتی پسند اصفهان در سالن هفتم تیر قرچک بازی مهم و پر حاشیه ای داشتند.
تیم مقاومت چند بازیکن اصلی خودش رو به نام های نجف زندی، پور جاوید، گراوند، قبادی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت و البته اضافه شدن محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی بعد از سال ها به تیم شهر خودش که با استقبال و تشویق زیاد طرفداران همراه بود.
از نکات دیگر این بازی پر شدن دوباره سکوهای تماشاگران بود که هر هفته گنجایش ۳۰۰۰ نفری ورزشگاه هفتم تیر قرچک را پر میکنند.
تماشاگران قبل شروع بازی شعار هایی هم علیه سپهر محمدی گلر تیم گیتی پسند سر می دادند.
نیمه اول بازی متعادل و پایاپایی رو شاهد بودیم و تک موقعیت هارا هم دروازه بان های دو تیم به خوبی مهار می کردند.
از نکات و حاشیه های نیمه اول بازی مصدومیت مجتبی نصیری نیا گلر مقاومت قرچک بود که چند باری روی زمین افتاد تا کادر و بازیکنان گیتی به داور بازی اعتراض کنند.
در بین دو نیمه طی تماسی با آقای مرادخانی ناظر بازی خبر درگذشت خواهرش را به اطلاعش رساندند که تیم پایگاه خبری فوتسال این مصیبت وارده را به ایشان و خانواده ی گرامیشان تسلیت عرض می کند.
قبل از شروع نیمه دوم هم باشگاه مقاومت روز خبرنگار را تبریک و از یکسری خبرنگاران قرچکی با دادن لوحی یادبود تجلیل به عمل آورد.
نیمه دوم تیم گیتی پسند بازی را هجومی آغاز کرد و توسط اولادقباد و عالیقدر به گل رسید.تیم مقاومت که چیزی برای از دست دادن نداشت رو به بازی هجومی آورد و روی یک ضد حمله توسط عالیقدر دروازه خودش را باز شده دید.
در ادامه تیم مقاومت بازی پاورپلی یا پنج نفره کرد که به جایی نرسید.
حاشیه نیمه دوم از گل سوم گیتی پسند شروع شد که عالیقدر پس از گل سوم به سمت عراقی زاده قائم مقام باشگاه خود که بین تماشاگران نشسته بود رفت و خوشحالی خود را با او تقسیم کرد که چندی از تماشاگران هم که از این کار خشمگین شده بودند به سمت عراقی زاده یورش بردند که این درگیری با مداخله نیروی انتظامی به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.