کد خبر : 119406
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 8:06
-

بی غم: امیدوارم به نحوی بازی کنیم که همه بگویند با بازی خوب، قهرمان شدند/ حذف چونبوری و ناگویا فشار را از روی ما برداشت

بی غم: امیدوارم به نحوی بازی کنیم که همه بگویند با بازی خوب، قهرمان شدند/ حذف چونبوری و ناگویا فشار را از روی ما برداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم درباره صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگا ه های آسیا اظهار داشت: سعی مان در مرحله گروهی این بود که از تمام بازیکنان استفاده و انرژی آنها را تقسیم کنیم. خدا را شکر بازیکنان جوان مان هم خیلی خوب کار کردند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم درباره صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگا ه های آسیا اظهار داشت: سعی مان در مرحله گروهی این بود که از تمام بازیکنان استفاده و انرژی آنها را تقسیم کنیم. خدا را شکر بازیکنان جوان مان هم خیلی خوب کار کردند و بازیکنان باسابقه هم انرژی خود را برای دو بازی پیش رو نگه داشتند.

وی ادامه داد: در مرحله یک چهارم نهایی هم مقابل تیم اِرم قرقیزستان به نتیجه ای که می خواستیم رسیدیم. همان طور که دیدید مرحله حذفی بسیار غیرقابل پیش بینی است و تیم هایی مانند چونبوری تایلند و ناگویای ژاپن حذف شدند، اما خدا را شکر ما با یک بازی خوب به نیمه نهایی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در واکنش به این موضوع که حذف تیم های چونبوری و ناگویا فشار را از روی تیم مس برداشته است، گفت: اگه بگویم این طور نیست، دروغ گفته ام. درست است تا فینال به این دو تیم برخورد نمی کردیم، اما به طور حتم حذف آنها فشار را از روی ما برداشت. هر چند تیم های نفت عراق و بانک بیروت هم تیم های خوبی هستند. به نظرم الان ما دو حریف برای قهرمانی داریم، نفت الوسط عراق و بانک بیروت، چون احتمالاً بانک بیروت با شکست تای سون نام ویتنام به فینال خواهد آمد.

بی غم در مورد دیدار مرحله نیمه نهایی تیمش مقابل نفت الوسط عراق تصریح کرد: این تیم به دو بازیکن ایرانی خود (فرهاد توکلی و قدرت بهادری) متکی است و انصافاً این دو بازیکن هم برای این تیم بسیار خوب کار کرده اند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که تیم نفت سه سال است بازیکنانش کنار هم بازی می کنند. فکر می کنم با شکست این تیم در فینال به بانک بیروت برخورد کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: نه اینکه بگویم کار من است، اما با کمک خدا و تلاش بازیکنان، تیم ما بسیار خوب بازی می کند و امیدواریم بعد از دو سال به نحوی بازی کنیم که همه بگویند با بازی خوب، قهرمان شدند.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد مصدومیت علیرضا صمیمی، دروازه بان این تیم و شرایط آمادگی سایر بازیکنان تیمش عنوان کرد: خدا را شکر وضعیت صمیمی خوب است و مقابل اِرم قرقیزستان هم چند دقیقه بازی کرد. سایر بازیکنان هم وضعیت خوبی دارند و فقط مرتضی عزتی کمی مصدومیت داشت که با تلاش پزشکان به بازی بعدی ما می رسد.

تیم فوتسال مس سونگون امروز(جمعه) در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به مصاف نفت الوسط عراق خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.