کد خبر : 119446
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 15:44
-

حسن زاده: امیدواریم قهرمانی را بعد از وقفه دوساله به ایران بازگردانیم

حسن زاده: امیدواریم قهرمانی را بعد از وقفه دوساله به ایران بازگردانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن زاده، ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون از سویAFC به عنوان بهترین بازیکن دیدار مس و نفت عراق انتخاب شد. حسن زاده  در این بازی که در مرحله نیمه نهایی جام  باشگاه‌های فوتسال آسیا برگزار می‌شد، دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند. اصغر حسن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن زاده، ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون از سویAFC به عنوان بهترین بازیکن دیدار مس و نفت عراق انتخاب شد.

حسن زاده  در این بازی که در مرحله نیمه نهایی جام  باشگاه‌های فوتسال آسیا برگزار می‌شد، دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند.

اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال و بازیکن مس بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیم مس مقابل نفط الوسط عراق در رقابت‌های فوتسال جام باشگاههای آسیا گفت:  خدا را شاکرم که توانستیم در مقابل تیم خوب نفط الوسط به پیروزی برسیم و از زمان حضور تیم مس در این رقابت‌ها  کادر فنی و بازیکنان تیم همه ما هم قسم شدیم که تا پایان رقابت‌ها بمانیم.

وی افزود: امیدواریم قهرمانی را بعد از وقفه دوساله به ایران بازگردانیم و در حال حاظر ما این بازی را فراموش کردیم و از این لحظه به فکر فینال  هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.