کد خبر : 119455
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 16:26
-

سوغات ۳ امتیازی حرم تا حرم/بهشتی تنها تر از همیشه، فرش آرا بی سرزمین تر از باد

سوغات ۳ امتیازی حرم تا حرم/بهشتی تنها تر از همیشه، فرش آرا بی سرزمین تر از باد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از مشهد، دیدار دو تیم فرش آرای مشهد و سوهان محمدسیمای قم از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ دیروز آغاز شد. این مسابقه در حالی در سالن بهشتی برگزار شد که تماشاگران کمی از این بازی استقبال کرده بودند به صورتی که سالن خلوت تر از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از مشهد، دیدار دو تیم فرش آرای مشهد و سوهان محمدسیمای قم از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ دیروز آغاز شد.
این مسابقه در حالی در سالن بهشتی برگزار شد که تماشاگران کمی از این بازی استقبال کرده بودند به صورتی که سالن خلوت تر از همیشه به نظر می رسید. علاوه بر آن در دقایق ابتدایی آغاز مسابقه پرژکتور های سالن شهید بهشتی به طور کامل روشن نبود و زمین مسابقه تاریک به نظر می رسید.
در این بازی علیرضا وفایی یک گل به ثمر رساند و پاس گل دوم تیمش را هم داد تا سوپر من قمی ها در این دیدار لقب بگیرد.
این بازی به صورت مستقیم از شبکه استانی خراسان رضوی پخش شد.
در پایان بازی حراست سالن شهید بهشتی مشهد درگیری کلامی با برخی از خبرنگاران حاضر در محل پیدا کردند که این امر موجب اعتصاب و ناراحتی خبرنگاران گشت به طوری که بدون انجام مصاحبه سالن بازی را ترک کردند.
فرش آرای مشهد اولین باخت خانگی خود را متحمل شد تا همچون فصل گذشته که امتیازات زیادی را در خانه ی خود از دست داده بود این روند را ادامه بدهد و به نوعی میزبانی نفوذ پذیر در برابر رقبا محسوب شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.