کد خبر : 119437
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 15:38
-

شمس: ۶ فوتسالیست ناشنوا در لیگ افراد سالم بازی می‌کنند

شمس: ۶ فوتسالیست ناشنوا در لیگ افراد سالم بازی می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره وضعیت تیم فوتسال ناشنوایان گفت: این تیم هر چند از مسابقات آسیایی ۲۰۱۶ تا به الان در هیچ اردویی حضور نداشت و اردوی تیم ملی بعد از این بازی‌ها تعطیل شده است، اما بازیکنان آن با حضور در لیگ‌های مختلف خود را آماده نگه داشته اند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره وضعیت تیم فوتسال ناشنوایان گفت: این تیم هر چند از مسابقات آسیایی ۲۰۱۶ تا به الان در هیچ اردویی حضور نداشت و اردوی تیم ملی بعد از این بازی‌ها تعطیل شده است، اما بازیکنان آن با حضور در لیگ‌های مختلف خود را آماده نگه داشته اند و در حال حاضر برای برپایی اردو منتظر دریافت دعوتنامه از سوی تیم میزبان هستیم تا در جریان زمان برگزاری این رقابتها قرار بگیریم.

وی گفت: تیم فوتسال ناشنوایان قهرمان دو دوره مسابقات جهانی ۲۰۱۱ سوئد و ۲۰۱۵ تایلند است و چند دوره در مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی رسیده است. در این دوره نیز سعی داریم تیم آماده و خوبی را راهی تایلند کنیم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

شمس در پاسخ به این پرسش آیا در حال حاضر برنامه خاصی برای تیم فوتسال ناشنوایان دارید یا خیر؟ تصریح کرد: اکثر بازیکنان این تیم چون در لیگ‌های مختلف حضور دارند و حتی شش تا از بازیکنان در تیم فوتسال افراد سالم فعالیت دارند، مشکلی برای آماده‌سازی این تیم نداریم و تنها منتظر دعوتنامه از سوی کشور تایلند هستیم که بدانیم مسابقات قهرمانی آسیا دقیقا در چه زمانی برگزار خواهد شد تا بتوانیم اردوی تیم ملی فوتسال را برپا کنیم.

مدیرفنی تیم فوتسال ناشنوایان ادامه داد: در سال ۲۰۱۹ ما مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان را پیش رو داریم که امسال بنا داریم با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در مسابقات جهانی حضور قوی داشته باشیم. به هر صورت تیم فوتسال ناشنوایان یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و تا به امروز توانسته برتری خود را در بین تیم‌های آسیایی و جهانی ثابت کند.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا از نظر امکانات دچار مشکل خاصی هستید یا خیر؟ گفت: فدراسیون ناشنوایان به دلیل اینکه بیش از ۱۸ رشته را تحت پوشش دارد، به هر صورت با کمبود بودجه مواجه است، اما ما سعی می‌کنیم با حمایت اسپانسرها تیم خوبی را برای فوتسال ناشنوایان تدارک ببنیم و همواره در عرصه آسیایی و جهانی از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

شمس بدرد ناشنوایان میخوره چون حرفش رو نمیفهمند و کار خودشون رو میکنند وگرنه أوت میشدند!! خخخخخخ